Hrvatska modna kuća, čiji se dizajn od prošle sezone može kupiti i u luksuznim koncept dućanima Galaxy u Japanu, za sezonu jesen i zima odlučila se fokusirati na snažne uzorke koji slavnoj lutkici 'Jolie Petite' poklanjaju novu dimenziju
Dizajnerski tim Jolie Petitea predvođen Ljupkom Gojić Mikić za novu sezonu stavlja upečatljiv naglasak na modne komade koji osvajaju kombinacijom uzoraka i dizajna. Tako je jedan od ključnih komada kolekcije kaput u maskirnom uzorku s vunenim rukavima, a sva senzualnost nove djevojke Jolie Petite otkriva se u životinjskom printu koji obilježava koktel-haljine dugih rukava.
Kod ostalih komada asimetrija ponovno igra vitalnu ulogu te time svojim vlasnicama omogućava beskrajna kombiniranja i poigravanja s brojnim slojevima kreacija Jolie Petite.
Nova imidž kampanje i 'look book' snimljeni su na zagrebačkom Hipodromu koji izgledom podsjeća na hrvatsku verziju prirodne kulise legendarnog festivala Glastonbury koji u gumenim čizmama i neodoljivim kombinacijama uvijek posjećuju ikone stila poput Kate Moss i Alexe Chung.
'Kreativni pomaci su nam uvijek bitni, stoga smo nakon prošle kolekcije obilježene retro minimalizmom odlučili istražiti granice vrlo samouvjerenih printeva. Djevojka Jolie Petite za novu sezonu neopterećena je trendom te svojim prepoznatljivim 'rock chicom' uživa u svakodnevnoj dinamici. Odlučili smo se za izuzetno konkretnu modnu izjavu, jer naš cilj i dalje ostaje stvarati originalan proizvod kakav se nigdje drugdje ne može pronaći', izjavila je Ljupka Gojić Mikić povodom predstavljanja nove kolekcije.
Tradicionalno zaštitno lice kolekcije je Sanela Seferagić iz agencije Midikenn, fotografije potpisuje Jelena Balić, a za make-up je zaslužna Ivana Zečić.