Iako brend Frances Valentine koji je 2016. osnovala Kate Spade, poznata po kultnim torbicama za kojima su ludovale slavne dame poput Gwyneth Paltrow ili Chelsea Clinton, za vrijeme njezina života nije bio pretjerano popularan, sad je postao veliki hit
Kako pišu strani mediji, torbice i modni dodaci brenda Frances Valentine razgrabljeni su s njihove web stranice nakon što je modni svijet šokirala vijest o iznenadnoj smrti dizajnerice.
Kate Spade je, kako je izvijestila policija, počinila samoubojstvo u svojem njujorškom stanu smještenom u Park Avenueu, a ostavila je i oproštajno pismo.
Šokantna smrt, sudeći po svemu, zaslužna je za ogroman porast zanimanja za torbicama i modnim dodacima s potpisom Kate Spade čije su prepoznatljive torbice razigranog dizajna osvojile fashionistice diljem svijeta.
Njezina je aktualna kolekcija sad doslovce razgrabljena, uključujući i nakit.
55-godišnja dizajnerica je sa suprugom davne 1993. godine osnovala modni brend koji nosi njeno ime, a koji je godinama kasnije izrastao u impresivno modno carstvo. U to vrijeme Kate i Andrew još uvijek nisu bili vjenčani te je dizajnerica nosila prezime Brosnahan, no par je želio da ime brenda bude kombinacija njezina imena i njegovog prezimena.
Inače, Tapestry je otkupio Kate Spade & Co (tvrtku je preimenovala Liz Claiborne) za nevjerojatne 2,4 milijarde dolara, što je 20 puta više od početne vrijednosti tvrtke kada su na čelu još uvijek bili Kate i Andrew Spade.
Inače, Kate Spade je brend Frances Valentine, nazvala prema imenima svojih djedova. Kako bi pomogla brendu da se razije te kako bi ju ljudi prestali povezivati s bivšim brendom Kate Spade, dizajnerica je promijenila ime u Kate Valentine Spade.
Unatoč podršci modnih časopisa koji su brendu dali vjetar u leđa, Frances Valentine nije uspio postići isti uspjeh na blagajnama.
Kateine kreacije mogle su se kupiti na online stranicama brenda, kao i na stranicama i policama Bloomingdalesa, Saksa i Nordstroma. Cijena njezinih proizvoda je približna kao i ona s potpisom Kate Spade New York.