Kiehl’s Since 1851, legendarna njujorška ljekarna i proizvođač visokokvalitetnih proizvoda za njegu kože i kose, konačno je stigao u Hrvatsku, a svoja vrata otvorio je u zagrebačkom Arena Centru
Prva prodavaonica Kiehl's u Zagrebu donosi dašak originalne njujorške ljekarne. Ovaj brend osnovan je u njujorškoj četvrti East Village kao klasična ljekarna daleke 1851., a njegovo jedinstveno i bogato nasljeđe predstavlja pravu riznicu znanja iz područja kozmetike, farmacije, botanike i medicine koje se razvijalo i prenosilo s generacije na generaciju.
Već samim ulaskom u jedinstveni prostor posjetitelji se upoznaju sa 164 godine dugom povijeti i ekscentričnim karakterom tvrtke: posvuda se mogu vidjeti tragovi duge tradicije branda, uključujući fotografije originalne lokacije glavne trgovine u New Yorku, obitelji osnivača i ekspedicija pod Kiehl’sovim sponzorstvom, kao i legendarni vintage motocikl te Kiehl’sov poznati kostur 'Mr. Bones'. Zanimljivo je da ne postoje dvije u potpunosti jednake prodavaonice, no sve odišu Kiehl’sovom bogatom ljekarničkom tradicijom. U svim Kiehl’s prodavaonicama načela klasične ljekarne protkana su modernim elementima koji odražavaju posebnosti zajednice i odaju počast počecima tvrtke u njujorškoj četvrti East Village.
'Iznimno nas veseli što ćemo služiti zajednici grada Zagreba u okružju nove i prve Kiehl’sove prodavaonice. Uvijek se trudimo da naše voljene proizvode poslužujemo s velikom pažnjom i brigom za individualne potrebe kupca što odražava našu dugogodišnju ljekarničku tradiciju', izjavila je u povodu otvaranja Cheryl Vitali, Kiehl’sova glavna direktorica za svjetska tržišta.
Uz brigu za prepoznatljivo uređenje prodajnog prostora, Kiehl’s Since 1851 ostaje vjeran svojem nasljeđu i u pogledu vrhunske razine usluge koju nudi kupcima. Svaki je član Kiehl’sovog prodajnog osoblja upoznat s načinom usluživanja kupaca koji promiče tvrtka te je, uz poznavanje sastojaka formula i ljekarničke tradicije, osposobljen za prepisivanje tretmana i režima njege kože i kose u skladu s individualnim potrebama kupaca
Kao i u ostalim Kiehl’sovim prodavaonicama, i na novom će se prodajnom mjestu u Zagrebu promicati inicijativa 'isprobajte prije kupnje', pokrenuta još prije 50 godina u našoj glavnoj prodavaonici te politika jednostavnog vraćanja proizvoda uz zajamčeni povrat novca. Ovim se Kiehl’s jasno odvojio od konkurencije i postigao tržišnu prepoznatljivost stekavši vjerne obožavatelje.
'Kiehl’s vjeruje u učinkovitost svojih formula i ulaže iznimne napore kako bi oblikovao režime njege u skladu s individualnim potrebama kupaca. Naša dugogodišnja ljekarnička tradicija i tradicionalno visoka razina usluge ogleda se u programu dijeljenja velikih količina besplatnih uzoraka. Naša je misija usluživanje kupaca u skladu s njihovim individualnim potrebama, a navedene inicijative već se godinama provode s iznimnim uspjehom', izjavila je Cheryl Vitali, Kiehl’sova glavna direktorica za svjetska tržišta.