SASVIM OSOBNI I POSEBNI

Priznajte, i vi biste ovo voljeli imati!

05.03.2014 u 15:33

  • +2

Rokovnici

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Bionic
Reading

Malo je onih koji nisu tijekom veljače vidjeli ili čuli za rokovnike Cerovski za 2014., čije su se fotografije munjevito počele širiti Facebookom i ostalim društvenim mrežama. Tko ga je dobio? i Zašto ja nisam? pitanja su koja su odjekivala lokalnom marketinškom i biznis scenom, a mi smo odlučili provjeriti u čemu je tajna pomame za rokovnikom koji je zasjenio i Moleskine, najpoželjnijeg među rokovnicima

Siniša Cerovski, direktor tiskare Cerovski Print Boutique, objasnio nam je kako je već postala tradicija da svojim poslovnim partnerima i suradnicima poklanjaju rokovnik za sljedeću godinu iz vlastite produkcije. A po čemu je poseban Cerovski rokovnik za 2014. o kojem svi pričaju? 'Do sada smo za svoje klijente osmislili i proizveli stotinjak kreativnih rokovnika i planera, no svake godine posebno uživamo u izradi našeg rokovnika, za koji se uvijek trudimo da bude originalan. Ove godine u ovu priču uložili smo dodatan trud i stvorili mo rokovnik koji je kreiran individualno za svaku pojedinu osobu. Rezultat je rokovnik koji je, pored toga što nosi vaše ime, obojan u posebnu boju – boju stvorenu prema datumu vašeg rođenja', rekao nam je Siniša.

Ovim pristupom kreativan tim Cerovski Print Boutique raširio je široki osmijeh na licima svojih poslovnih partnera, istovremeno pokazavši koliko je personalizirani poklon efektivan u promotivnom smislu. Proizvodi i usluge krojene prema željama i afinitetima klijenata i potrošača nisu ništa novo, kao ni personalizacija tiskanih i drugih materijala.

Komercijalna zasićenost tržišta dovela je do toga da potrošači priželjkuju kupnju koja će na neki način biti 'samo njihova', a rokovnici su odličan primjer za primjenu personalizacije koja rezultira priželjkivanim utiskom oduševljenja! Gotovo svaki dan tijekom veljače na Facebooku bi osvanula nova fotografija sretnog vlasnika rokovnika, a svaka nova fotografija bila je sve kreativnija i kreativnija pa smo na nekim fotografijama vidjeli bebe koje listaju rokovnik, klaunove pa čak i SF verzije rokovnika koje su iz šale redizajnirali kolege iz jedne marketinške agencije. Rokovnik Cerovski za 2014. postala je toliko vruća roba da su u Cerovski Print Boutique počele stizati i posebne narudžbe onih koji su poželjeli rokovnik pokloniti curi, suprugu, prijateljici, mami... Naravno, uz posvetu koja je posebno prilagođena njima!