Danas je predstavljen spot humanitarne kampanje 'Reci DA!' tvrtki Procter&Gamble i Lidl Hrvatska koja će djeci sa sindromom Down i njihovim roditeljima omogućiti materijale neophodne za učenje i uključivanje u svakodnevni život
Tijekom kampanje 'Reci DA!', bit će prikupljana sredstva za nabavu edukativnih materijala potrebnih za svakodnevni rad s djecom.
'U Hrvatskoj živi oko 1.600 osoba sa sindromom Down
Oko 900 njih je u dobi do 20 godina. Djeca sa sindromom Down postižu bolje rezultate uz suvremene metode učenja. Materijali su većini roditelja teško dostupni zbog visoke cijene.
Kupnjom proizvoda P&G u Lidlovim trgovinama do kraja lipnja 2014., pomažete u nabavi edukativnih materijala za djecu sa sindromom Down.
'Biti mama djeteta sa sindromom Down nije nimalo laka stvar. No neizmjerna ljubav, veselje i optimizam naše djece ne dopuštaju nam da posustanemo', kazala je u spotu Martina Klarin, mama djevojčice Antonije