DRUGA SREĆA

Renault Koleos u novom naletu na hrvatsko tržište

18.10.2011 u 10:57

Bionic
Reading

Dizajniran u Renaultu, razvijen pomoću Nissana i proizveden u Koreji pod okriljem Renault Samsunga - novi Koleos s nama je od 2008, a za modelsku godinu 2012. temeljito je redizajniran i tehnički unaprijeđen

Francuzi ističu da je Koleos od pojavljivanja na tržištu iz godine u godinu zauzimao sve veće tržište te da su redizajniranim modelom još više na tragu onog što kupci žele od te klase automobila.

Dimenzije automobila nisu porasle, no zato je Koleos dobio novi izgled prednje maske s redizajniranim svjetlosnim sklopovljem te unaprijeđeni izgled stražnjeg kraja. I iznutra su dizajneri odradili potrebno pa je Koleos, kažu u Renaultu, ergonomičniji, udobniji i ima više praktičnih pretinaca.

Praktičnost je riječ koja se najčešće koristi uz Koleos. Tako zbog vanjskog dizajna raspolaže najvećim prilaznim i silaznim kutovima u klasi (31, odnosno 27 stupanj), a također se okoristio sofisticiranim elektronski kontroliranim sustavom pogona na sva četiri kotača, koji okretni moment po osovinama dijeli na tri načina - automatski, s blokadom i isključivo na prednje kotače.

Pod poklopcem se našlo mjesta isključivo za dizelaše, dvije verzije dvolitrenog common-raila s turbopunjačom varijabilne geometrije koji razvija 150 i 175 KS. Prvi je dostupan s izborom ručnog, odnosno automatskog mjenjača sa šest stupnjeva prijenosa, dok je snažnija izvedba uparena isključivo s ručnim mjenjačem.

Mogu se birati dvije razine opreme, a već osnovna raspolaže svim onim što očekujete od jednog urbanog SUV-a - od ABS-a, ESP-a i šest zračnih jastuka do tempomata, dvozonske klime, 17-colnih aluminijskih felgi, centralnog zaključavanja i pokretanja automobila bez ključa, bluetootha, pomoći pri parkiranju, navigacije, senzora za kišu itd.

Luksuznija oprema Privilege donosi kožne presvlake, grijana sjedala, audiosustav Bose, za col veće felge i biksenonska svjetla.

Osnovni Koleos sa slabijim motorom i prednjim pogonom kod nas će koštati 181.000 kuna, dok će za najprestižniji model s također slabijim motorom, integralnim pogonom i automatskim mjenjačem trebati izdvojiti 228.000 kuna.