Zahvaljujući make-up brendu Fenty Beauty Rihanna je uspjela u 40 dana od lansiranja prve linije proizvoda u rujnu 2017. godine zaraditi nevjerojatnih 100 milijuna dolara, a na proslavi njegove prve godišnjice u New Yorku sve je ostavila bez daha u ružičastom izdanju
Nakon organiziranja tradicionalnog Diamond bala i predstavljanja nove linije donjeg rublja Savage x Fenty na njujorškom tjednu mode, neponovljiva Rihanna odlučila je proslaviti prvu godišnjicu vlastita make-up brenda Fenty Beauty na velikoj zabavi održanoj u njujorškom šoping centru.
Ova 30-godišnja modna ikona s Barbadosa ponovno je osigurala svu pažnju javnosti svojim odabirom haljine u izražajnoj boji fuksije.
Kreacija bez naramenica, s mnoštvom volana i velikim prorezom koji je otkrivao noge viđena na Rihanni djelo je brenda Calvin Klein By Appointment, a nju je nosila uz cipele u špic sedefastog sjaja s potpisom luksuznog brenda obuće, Olgana Paris.
Izdanje u boji fuksije, zbog kojeg je djelovala poput moderne verzije Barbike, Rihanna je dodatno istaknula odgovarajućim make-upom i decentnim dijamantim naušnicama Harryja Kotlara koje su na trenutke izvirivale ispod blago valovite frizure.
Iako njezin dolazak na proslavu vlastitog make-up brenda nije bio najavljen, Rihanna je u posljednji čas na Instagram storyju objavila kako će se na navedenom eventu u šoping centru njujorške četvrti Brooklyn ipak pojaviti.