Kupili ste nekretninu, prodali ste nekretninu - u svakom slučaju čeka vas veselje zvano selidba. Uopće ne čudi da se ta životna promjena svrstava među tri najstresnije u životu, već samo kupnja i/ili prodaja nekretnine predstavljaju veliki stres a kada to odradite tek onda slijedi pravi posao. S nekoliko savjeta pomoći ću vam da si olakšate život u procesu selidbe i sačuvate živce
- PRIPREMA
U svemu što radimo dobra priprema bit će pola obavljenog posla pa ni selidba nije iznimka. U trenutku kada ste krenuli u prodaju/kupnju nekretnine znate da ćete se morati seliti, već sam pisala o tome da je to dio pripreme za prodaju stana i vaša selidba već tu počinje. Ono što ne mislite nositi sa sobom riješite već u fazi pripreme nekretnine za prodaju, nekretnina će biti očišćena od viška stvari a vama će biti lakše u trenutku kada započne proces seljenja.
Također, pripremite kutije, deke, markere, trake, vreće, zaštitne folije i slične potrepštine koji će vam zatrebati jednom kada krenete pakirati. Organizirajte pomoć i prijevoz na vrijeme, kvalitetne firme za selidbu imaju popunjen raspored tjednima unaprijed.
2. RIJEŠITE SE VIŠKA STVARI
Sudeći po tome kako brzo zatrpavamo svoj životni prostor stvarima, u šali znam reći da mi treba jedna selidba svakih pet godina samo da se riješim viška stvari. Selidba je idealna prilika da očistite ormare, ladice, ostave… sve što niste nosili godinu-dvije vjerojatno nikada niti nećete, ako ne znate niti što sve imate u šupi onda vam to niti ne treba. Poklonite, reciklirajte, bacite. Tako ćete rasteretiti novi prostor i smanjiti količinu stvari za seljenje.
3. KAKO PAKIRATI?
Mekane stvari (zimske jakne, posteljina i sl.) pakirajte u vreće koje vam u transportu mogu poslužiti kao zaštita između kutija s lomljivim sadržajem, kako kutije ne bi „plesale“ po autu ili kamionu.
Kada pakirate u kutije teže stvari stavljajte na dno a lakše na vrh i nemojte ih pretrpavati (preporuka je max 25kg po kutiji).
Jako teške stvari stavite u kofere, lakše je vući kofer pun knjiga nego nositi kutije.
Obilježite kutije prema prostorijama u koje idu ili osobama kojima pripadaju.
Pripremite jednu kutiju stvari koje vam odmah trebaju i nju povezite sa sobom kako bi po dolasku u novi prostor imali osnovne stvari odmah na raspolaganju.
Vijke i matice te ostale sitnije dijelove namještaja pakirajte u manje vrećice i označite za što su.
Imajte na umu da hladnjak i ledenicu odmrznete i očistite par dana prije selidbe.
4. PRIPREMITE NOVI DOM ZA VAŠE STVARI
Prostor u koji useljavate pripremite prije nego u njega donesete stvari i namještaj, neka su svi radovi gotovi i stan je očišćen. Namještaj bi trebao prvi ući u novi prostor, sastavite ga i tek onda krenite s raspakiravanjem kutija, kako stvari vadite iz kutije tako ih slažite na mjesto. Moguće da neki namještaj još čekate a morate se useliti, u tom slučaju kutije rasporedite po prostorijama gdje će stvari stajati.
5. ANGAŽIRAJTE PROFESIONALCE
Ima ljudi koji su se selili puno puta u životu i to im je postala rutina a ima i onih koji se sele jednom-dva puta u životu i cijela stvar im je prestresna. Ako spadate u ove zadnje razmislite da angažirate pomoć. Danas postoje specijalizirane tvrtke za seljenje, pakiranje pa i skladištenje stvari tako da odaberite koji dio usluge je idealan za vas i na vrijeme osigurajte pomoć.
A za pomoć kod prodaje vaše nekretnine, kupnje ili najma obratite se nama na tel: 098-276-873 ili mail: ured@lamia-nekretnine.com.
Možete nas pratiti i na društvenim mrežama:
Sandra Gluvaković Juratovac
Ovlaštena agentica posredovanja u prometu nekretnina
Lamia nekretnine d.o.o.
Varšavska 7, Zagreb
098-276-873