Za novo pojavljivanje na jednom događaju, Severina je odlučila ponovno 'iskoristiti' modne detalje za koje zna da ne mogu proći nezamijećeno, a koji su se savršeno uklopili uz trendi top i suknju s potpisom Jonathana Simkhaija
Ovih je dana Severina proslavila 51. rođendan i još jednom potvrdila da su godine za nju samo brojka na papiru. To je pokazala i u svojoj najnovijoj objavi na Instagramu, gdje je pozirala u kombinaciji koja uistinu ne trpi nikakve nedostatke.
Iako na prvu izgleda da je riječ o haljini sa hrabrim izrezima, zapravo se radi o kombinaciji topića i uske suknje midi dužine, koji su trenutno na sniženju i komplet možete na službenim stranicama kupiti za 355 eura. Suknja ima sa svake strane i efektan niz sačinjen od gumbi.
Riječ je o kreaciji s potpisom dizajnera Jonathana Simkhaija kojeg obožavaju žene i to iz sasvim opravdanog razloga. Naime, ovaj Njujorčanin, koji još tijekom studentskih dana shvatio kako obožava odijevati žene, još je 2010. osnovao brend ženske mode inspirirane muškom, i ubrzo osvojio svijet.
Njegova vizija odijevanje je modernih žena koje nemaju standardne manekenske mjere, no žele izgledati kao da su upravo sišle s piste, a jedna od karakteristika njegovih kreacija je ta da se s lakoćom mogu stilizirati uz par običnih bijelih tenisica. No, ovoga puta Severina nije odabrala bijele tenisice, već neobične Totême bijele kožne mules s potpeticom, čija je cijena 550 eura, i koje je nedavno savršeno isfurala i na široke traperice.
Inače iza švedskog brenda Totême stoje Elin Kling i Karl Lindman koji su modni brend za koji su smatrali da nedostaje na tržištu pokrenuli prije osam godina. Ono što je posebno, vezano uz Totême, je i to da ga nikada nećete naći na sniženju, kao i da im se cipele rasprodaju u roku 24 sata.
A cijelu ovu kombinaciju Severina je zaokružila već dobro nam znanom dizajnerskom torbicom, kakvu u svom ormaru ima i Meghan Markle. Naravno, riječ je o prepoznatljivom modelu torbe dizajnerice Gabriele Hearst, koju pjevačica posjeduje od 2019. godine.
Riječ je o modelu 'Nina' koja je ujedno i jedna od najpopularnijih iz radionice poznate urugvajske dizajnerice. U okruženju u kojem dominiraju logotipi i razni modni influenceri, Gabriele Hearst je urezala nišu svojim prepoznatljivim istoimenim brendom bezvremenskog šika i održivog luksuza koji je pokrenula 2015. Svojim brendom Hearst je prvo redefinirala moderni američki luksuz, a zatim, zasjevši na mjesto kreativne direktorice modne kuće Chloé, povela svijet luksuza u održiviju budućnost.