Shiseido danas drži prvo mjesto kao kozmetička grupa u Aziji sa 26 brandova, a peto mjesto u svijetu ljepote. Ima 46.000 zaposlenika u 87 zemalja, deset istraživačkih centara u svijetu o tisuću istraživača
Stapanje istoka i zapada
1872. osnivač Arinobu Fukuhara otvorio je u tokijskoj Ginzi prvu ljekarnu u zapadnjačkom stilu,upotrijebivši svoje vlastito iskustvo u pripremi istočnjačkih farmeceutskih pripravaka. Tvrtka je upotrebljavala zapadnjačko iskustvo,a sa istoka je naslijedila filozofiju koja poštuje prirodu i sklad.
Globalni pristup istražvanjima
Shiseido stremi ka kreiranju maksimalne vrijednosti,visoke kvalitete kozmetičkih proizvoda I usluge koja može zadovoljiti različite zahtjeve kupaca.Njegov trostruki pristup daje prioritete funkcionalnosti, osjetljivosti i sigurnosti, pružajući rješenja koja osiguravaju prekrasnu i čistu kožu mladenačkog izgleda.
Od biotehnologije do aromakologije
U 1980-ima Shiseido je, prvi u svijetu,p omoću biotehnologije uspio proizvesti hijaluronsku kiselinu. Od ranih 1990-ih fokusirao se na,do tada vrlo malo istraženo polje, aromakologiju – granu neurofunkcionalne znanosti koja dokazuje misterioznu moć mirisa, svjetla i boja na raspoloženje i emocije. Mnogi Shiseido proizvodi sadrže sastojke povezane sa ovom jedinstvenom granom istraživanja.
Ljepota
Njega kože sa 'krajnjim dojmom', mirisi koji dokazano pomažu održati fizičku I psihološku dobrobit,inventivan make up I izbor boja, Shiseido ide u korak sa željama I osjećajima kako bi ponudio nove mogućnosti u kozmetici, ženama i muškarcima u cijelom svijetu.
Ljepota koja se oslanja na harmoniju između duha I tijela. 'Shi' znači 'izvor', 'Sei' znači 'život', 'Do' znači 'dom', zajednički označavaju 'dom koji doprinosi kvaliteti života'.