Kupci popularnih čizama Ugg sve češće na društvenim mrežama ističu nezadovoljstvo navodnim padom kvalitete te se pitaju koje su zapravo 'prave' uggsice
Na društvenim mrežama nastala je prava drama oko čizama Ugg i promjena na pojedinim modelima, zbog kojih neki tvrde da je jedini original onaj koji prodaje australska tvrtka pod imenom Ugg Since 1974. No to je daleko od istine, što su potvrdili i iz kompanije.
Naime jedine 'prave' uggsice - one koje su stekle svjetsku slavu i većina zaljubljenica u modu posjedovala je bar jedan njihov par - one su u vlasništvu kompanije Deckers Brands.
Zabuna je nastala jer je brend odlučio izbaciti iz loga riječ 'Australia', zbog čega su neupućeni kreatori sadržaja na TikToku počeli tvrditi da su sve uggsice kojima nedostaje riječ 'Australia' zapravo lažne.
Istovremeno, pojavila se teorija da su modeli brenda Ugg Since 1974. zapravo ono što se traži te je ta oznaka postala podjednako pretraživana.
Ipak, kako bi uvjerili svoje kupce da su i dalje original, oglasili su se upravo iz potonjeg brenda da bi objasnili da nemaju baš nikakve veze s kompanijom Ugg.
'Često nas pitaju jesmo li ista tvrtka kao Ugg. Odgovor je odlučno 'ne' (nismo ni na koji način povezani s Uggom), ali za one koji ne znaju za tu priču, lako je napraviti pogrešku. Trenutno nismo, niti smo ikad bili povezani s Uggom', stoji u priopćenju tvrtke Ugg Since 1974.
Zabuna je nastala, naravno, u korištenju riječi ugg, a koja je u Australiji vrlo česta jer se odnosi na svaku obuću od pamuka i vune. Kako bi pojasnili kupcima o čemu se radi, javili su se i iz 'originalnog' Ugga.
'Deckers Brands je ekskluzivni vlasnik brenda Ugg u Sjedinjenim Državama i u više od 150 zemalja širom svijeta. Deckers ostaje predan snažnom provođenju svojih prava intelektualnog vlasništva kako bi zaštitio potrošače od prevare da kupe proizvode koji krše ta prava', rekao je glasnogovornik i dodao:
'Jedan od stupova brenda Ugg je proizvod koji je izrađen da traje. Iznimno smo ponosni na materijale koje koristimo, inovacije i nove materijale te dugotrajnost naših proizvoda.'
Zadnji komentar odnosio se na kritike korisnika koji su u videima na TikToku izražavali zabrinutost za kvalitetu svojih uggsica jer se, tvrde, razlikuju od onih proizvedenih u prošlom desetljeću.
Čak i ako u tome ima istine i Ugg zaista proizvodi manje kvalitetne modele, to se ni na koji način ne odražava na prodaju jer je nakon nekoliko godina pada ona ponovno u znatnom rastu.
Naime Ugg je u posljednjem kvartalu 2023. zabilježio povećanje neto prodaje od 28,1 posto, na 610,5 milijuna dolara, u usporedbi s 476,5 milijuna dolara u isto vrijeme prošle godine. Štoviše, globalni prihod marke također je porastao za 18 posto u prvoj polovici fiskalne godine 2024.
Predsjednik i glavni izvršni direktor Deckersa Dave Powers objasnio je u čemu je tajna njihova uspjeha:
'Visoka razina interesa za naš brend i disciplinirano upravljanje tržištem doveli su do nestašice proizvoda najtraženijih stilova koji su izašli prošle jeseni.'