Nema žene koja ne bi voljela pod borom pronaći novi miris, ali poruku tog dara čitajte s oprezom: neki mirisi otkrivaju da vas vaša polovica voli, no drugi bi mogli biti znak da stvari idu krivim putem
Novo je istraživanje pokazalo kako miris koji muškarac izabere za svoju partnericu nudi nimalo bezazlene naznake o tome koliko on vezu doživljava ozbiljnom, piše MailOnline.
Najprije loša vijest za ljubiteljice mirisa koji nose ime slavnih - muškarci koji će svojoj partnerici kupiti miris s potpisom Beyonce, One Directiona ili Britney ne vide njihov odnos kao čvrstu vezu, nego kao neobaveznu stvar.
Ali ako ste dobili parfem 'Beautiful' Estee Lauder, 'Romance 'Ralpha Laurena ili Diorov 'J'Adore', vi ste mu u srcu.
Zanimljivo, rezultati su se poklopili i s osjećajima žena u vezi: one koje su dobila celebrity parfem rekle su da im je nedostajao u tom daru neka osobna gesta, a više od polovice onih koje su primile klasičan izbor osjetilo je da svom partneru nešto znači.
Žene u novim vezama obično će dobiti od partnera hrabre nove mirise s potpisom dizajnera, jer se muškarac u toj novoj fazi trudi impresionirati svojim znanjem o mirisima. Tipični darovi novih ljubavnika uključuju Guccijevu 'Floru', Pradin 'Candy', 'Daisy' Marca Jacobsa i 'Just Cavalli' Roberta Cavallija.
Oni u dugim vezama vole svoje partnerice darivati klasičnim izborom poput Chanelovog No. 5, 'Angela' Thierryja Muglera, 'Opiuma' Yvesa Saint Laurenta i Lancomovog 'Tresora'.
Komentirajući rezultate ankete, glasnogovornica britanskog lanca parfumerija izjavila je kako stoljećima mislimo da velik i ekstravagantan govori što vaš partner misli o vama, iako se ključ otkrivanja stanja veze može naći u bočici parfema.
Dekodiranje parfema koji ste našli pod borom: što zapravo znači novi miris
'Romance' Ralpha Laurena
Ako pod borom dobijete ružičastu bočicu ovog slavnog američkog brenda, onda ste pobjednica; 67 posto muškaraca koji su kupili mirise koje u svom imenu imaju 'ljubav' ili 'romansa' izjavilo je da to reflektira njihove osjećaje prema novoj partnerici.
'Just Cavalli' Roberta Cavallija
Ako se odvažnije dizajnersko ime pojavljuje pod borom, vaš novi (ili potencijalni ) muškarac radi sve da vas impresionira; 29 posto anketiranih kaže kako je pokazivanje znanja o parfemima dio cementiranja novog odnosa.
'Our Moment' by One Direction
To je miris koji ne želite razmotati ako se nadate da ćete imati nešto više od kratke veze. Čak je 58 posto muškaraca izjavilo da darivanje mirisa s potpisom celebrityja znači da veza neće biti trajna.
Chanel No. 5
Klasičan miris poput Chanelovog No. 5 i 'Angela' Thierryja Muglera znači da ste mu čvrsto na prvom mjestu u životu; 47 posto kupaca kaže da je lijep i poznati klasik među parfemima savršen izbor za dugoročnu ljubav.