Nakon što su se na stranicama popularnog britanskog brenda Boohoo pojavile neretuširane fotografije modela sa strijama, javnost kao da je jedva dočekala taj dan, pohvalivši ovaj potez na društvenim mrežama
Strije su dio života, bez obzira na veličinu, visinu ili broj koji pokazuje vaga. Baš zato je toliko osvježavajuće kada vidimo da su i modeli koji poziraju u kupaćim kostimima naposljetku samo žene od krvi i mesa, s istim 'manama' i 'nedostacima' koje ima svaka mama, baka ili tinejdžerka koja je prebrzo izrasla.
U posljednje vrijeme može se uočiti sve više modela koji poziraju s vidljivim, neizbrisanim 'tjelesnim nedostacima' noseći odjeću brendova kao što su Missguided, Asos i Everlane. Na isti se potez nedavno odlučio modni brend Boohoo te je prestao s fotošopiranjem modela u svojim kampanjama. Umjesto retuširanih fotografija na kojima djevojke u oskudnim bikinijima izgledaju besprijekorno, sada vidimo realnu sliku koja prikazuje žensko tijelo onakvo kakvo ono jest.
Britanski brend na promjenu se odlučio nakon što su kupci apelirali da žele vidjeti strije umjesto savršeno 'ispeglanih' modela. Fotografije kampanje ovog britanskog brenda proširile su se društvenim mrežama nakon što je javnost primijetila da fotografije izgledaju drugačije, odnosno da modeli odjednom izgledaju realnije.
'Mislim da je nevjerojatno to što ovako velik brend odjeće kao što je Boohoo nije fotošopirao strije modela. Upravo u njima leži snaga žena! Svaka žena ima neke nesavršenosti, no one se ne bi trebale fotošopirati jer se time nameću nerealna očekivanja. Ona nas čine onim što jesmo!', napisala je jedna žena na Facebooku, podijelivši fotografiju modela koji preko bedra ima jasno vidljive strije.
Posljednjih godina kupci, modeli i poznate osobe otvoreno su progovorili o tome kako žele da strije budu rado viđen gost na fotografijama modnih kampanja. Slavne zvijezde poput Chrissy Teigen, Amber Rose i Barbie Ferreire i same su javno pokazale svoje strije, a kampanje poput #loveyourlines (#volisvojestrije) potaknule su žene da javno pokažu svoje 'nedostatke'.
Javnost je potez britanskog brenda oduševio, a fotografije Boohooovih modela preplavile su društvene mreže. Najbolji dio je taj što je Boohoo ove fotografije objavio na svojoj službenoj stranici bez ikakve usputne reklame, obavijesti, izjave ili medijskog priopćenja. Drugim riječima, brend je prihvatio strije onako kako bi trebalo - kao nešto normalno i ljudski, što ne treba prikrivati.