Nakon što je krajem siječnja svjetlo dana ugledala Diorova kampanja s Beatrice Borromeo u glavnoj ulozi, supruga monegaškog princa obilježila je spektakularnu reviju brenda u Indiji
U četvrtak, 30. ožujka, Dior je odletio u Aziju, uputivši se u Mumbai kako bi predstavio kolekciju za novu sezonu jesen/zima. Pravi povijesni dragulj, Vrata Indije, monumentalni slavoluk izgrađen u 16. stoljeću, izabran je za domaćina showa, a ovo modno događanje bilo je zamišljeno kao počast zemlji i modnom umijeću njezinih predaka.
Godine 1996. Giancarmo Ferré predstavio je kolekciju u potpunosti posvećenu Indiji za Dior, ali francuska kuća tamo nikada nije imala modnu reviju sve do sada. Za tu povijesnu priliku Dior je u prve redove na reviji smjetio probrane goste, poput Beatrice Borromeo.
Najbolje odjevena aristokratkinja na svijetu gotovo nikada ne propušta revije Diora za kojeg nastupa u ulozi ambasadorice.
Na onoj u Indiji plijenila je posebnu pozornost u stajlingu dominantne, ružičaste boje.
Njezin odabir činio je komplet stvoren od korzetnog topa bez naramenica i raskošne suknje maksi kroja, dok je frizuru zalizane punđe oplemenila parom statement naušnica.
U pratnji lijepe Talijanke na reviji se pojavio njezin suprug, monegaški princ Pierre Casiraghi koji, poput nje, nastupa u ulozi Diorovog ambasadora.
Osobni stil odijevanja Borromeo je opisala kao ‘vrlo casual’ no voli se dotjerati s vremena na vrijeme, o čemu dovoljno svjedoče prizori s Diorove spektakularne revije u Indiji.