Karirane košulje
Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia
Karirane košulje
Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia
Karirani uzorak hit je već nekoliko sezona, a slavne holivudske ljepotice ne odriču se košulja s trendi kariranim uzorkom. No nije riječ o bilo kakvim košuljama, jer sve do jedne dolaze iz istog brenda – Rails, koji je apsolutni hit među slavnima
Košulje Rails nose svi, od Jessice Alba, Vanesse Hudgens, Rosie Huntigon Whitely, Olivije Palermo do Reese Witherspoon. Kad se u veljači ove godine najbolje plaćena manekenka na svijetu Gisele Bundchen na utakmici Superbowla pojavila u kariranoj košulji u domoljubnim bojama, crvenoj, plavoj i bijeloj kako bi podržala svog supruga Toma Bradyja koji igra u Patriotsima, košulja je mnogima zapela za oko i očekivano je odmah bila rasprodana.
Osnivač brenda Rails Jeff Abrams s razlogom zadovoljno trlja ruke. Brend je izgradio ni iz čega prije sedam godina, i to praktički sam. Danas su njegove ultra mekane, luksuzne košulje s kariranim printom komad odjeće koji se mora imati u ormarima.
'Kad sam počinjao, nisam omao pojma što radim. Prvo sam napravio trenirku s kapuljačom i to metodom pokušaja i pogrešaka. Kad sam je krenuo farbati, sva se tkanina grčila i mislio sam da sam gotov prije nego li sam i počeo s poslom. No ljudima se svidjelo to što je zgrčeno i malo pomalo počeo sam s građenjem tvrtke', rekao je Abrams u razgovoru za whowhatwear.com
S vremenom je odlučio otići korak dalje i kreirati nešto konkretnije, a izbor je pao na karirane košulje.
'Pronašao sam kariranu tkaninu u jednom dućanu u centru Los Angelesa koja je bila dvostruka, imala je različit print s vanjske i unutarnje strane. Kad sam već krenuo u posao s košuljama, odlučio sam da ću se fokusirati na one s kariranim uzorkom', kaže vlasnik Railsa.
Abrams nije imao nikakvog iskustva s krojenjem i modom, no priznaje da je ima jasnu viziju toga što želi postići. Učio je u hodu sve sam jer nije imao mentora. Priznaje da mu je najviše pomoglo to što je od samog početka imao poklonike u svijetu slavnih, ali i to što je radio isključivo s organskim materijalima.
'Nikad nikom nismo platili da nosi našu odjeću, a danas su njoj šeću gotovo svi celebovi i modni blogeri. Ponašaju se poput regularnih kupaca, kupuju moju odjeću jer im se sviđa, jer se u njoj ugodno osjećaju', kaže Abrams koji je inspiraciju za svoje košulje pronašao u ležernoj kalifornijskom atmosferi. Ljudi vole nositi ono u čemu se osjećaju ugodno, a njegove košulje su idealne, jer su jako ugodne a opet imaju dozu sofisticiranosti. Prednost im je i to što nisu basnoslovni skupe poput razvikanih brendova, a cijena im se kreće od 600 do 1.000 kuna.
Casual element važan je dio naše kolekcije, ali je svejedno zanimljivo promatrati kako ljudi kombiniraju odjeću. Način na koji naše košulje nose u Parizu možda je drugačiji od onog u Los Angelesu. U L. A.-u ih nose opuštenije, dok će ih u Parizu nositi zakopčane do grla i s vestom preko. Prednost Rails košulja je ta što se lako uklapaju različite stylinge', kaže Abrams.