NEKA PLEŠU KAKO MI SVIRAMO

Tko stoji iza ludih 'brazilskih' reklama na TV-u?

17.06.2014 u 13:11

Bionic
Reading

Neke reklame ne volimo, čekamo da što prije prođu, druge opet volimo, ali nam poslije izlaze na uši. Treće pak ostave trag, sjetimo ih se i hihoćemo se

Kad sam prvi put vidjela egzotične Brazilke u punoj opremi (minijaturnom rublju za sambu) kako mašu kukovima na tamburice, ništa mi nije bilo jasno, no imale su moju pažnju. Dvadeset sekundi kasnije, zbog rečenice 'Neka plešu kako mi sviramo', bilo je jasno kao dan.

Riječ je o nogometnoj reklami Ožujskog piva koja je definitivno obilježila ovo Svjetsko prvenstvo.

Nogometna kampanja Ožujskog piva autorski je rad Almira Okanovića, kreativnog direktora agencije BBDO. Pri izradi kreativne ideje, početna misao vodilja bila je sličnost glazbeno-plesne tradicije hrvatskih regija s plesovima i glazbom zemalja s kojima smo u grupi na nogometnom prvenstvu, na kraju je nastao vic, baza, fazon, ovisi kako tko kaže.



Kreativni tim napravio je šaljive paralele: pod sliku stranih izvođača podmetnuli smo našu tradicionalnu glazbu kako bismo prenijeli glavnu ideju kampanje - 'DOŠLI SMO OSTAVITI TRAG'.

Svojom igrom, navijanjem, pjesmom i duhom ostavili smo toliko dobar dojam da će naša kultura i tradicija biti popularne u Meksiku, Kamerunu ili Brazilu isto koliko su brazilski plesovi ili meksička muzika poznati i popularni ovdje.

U prilog uspješnosti i pozitivne percepcije ove kampanje najviše govore reakcije potrošača, tisuće i tisuće shereova i pozitivnih komentara na Facebooku i YouTubeu.

Slogan 'Došli smo ostaviti trag' potvrdio je moto ove kampanje, jer su autori ovih reklama prvo sve dobro nasmijali, a zatim ostavili upečatljiv utisak.