Helmut Lang, Céline i Emporio Armani samo su neke od modnih kuća koje su predstavile prozirne torbe od PVC-a u svojim posljednjim kolekcijama, a Karl Lagerfeld svojom je proljetnom kolekcijom za Chanel stavio točku na ovu modnu priču. Ili, bolje rečeno, uskličnik. Prozirni modni dodaci najnoviji su modni hit koji predlažu vodeći dizajnerski virtuozi
Omraženi modeli torbi od vinila pokorili su modnu scenu. Nakon što je modna kuća Celine lansirala svoju PVC torbu, koja podsjeća na vrećicu za šoping, pridružili su joj se brojni drugi brendovi s istom idejom. Do popularne torbe gotovo je nemoguće doći, a isto je i s tote torbom Shirley brenda Staud, koja je rasprodana u svim poznatim online trgovinama.
Za modnim primjerom vodećih dizajnerskih imena tradicionalno se povelo mnoštvo high street brendova lansirajući cjenovno pristupačne, no ništa manje zanimljive modele prozirnih torbi od vinila različitih veličina i detalja.
Ovom trendu pridružio se i brend Off-White te je u suradnji s modnom kućom Jimmy Choo predstavio svoj prozirni model štikli od PVC-a. Efektnom modelu nisu odoljele ni jedne od najpopularnijih svjetskih trendseterica, pjevačica Rihanna i manekenka Bella Hadid.
Čini se kako je Kanye West sa svojom PVC obućom izazvao pravu epidemiju. Naznaka o novoj modnoj pošasti bilo je mnogo, no nakon što je Chanel na pariškom tjednu mode predstavio svoju kolekciju za proljeće/ljeto 2018., bilo je jasno da nije riječ o trendu koji treba olako shvatiti.
Karl Lagerfeld posvetio je cijelu proljetnu kolekciju Chanela modnim dodacima od vinila, pa se tako u njoj mogu pronaći prozirne kabanice, rukavice, čizme, kape i torbe.
Osim stranih high street brendova, modne dodatke od vinila prigrlili su i neki domaći, poput brenda A'marie, koji u ponudi ima prozirnu tote torbu s vrpcom što se veže u mašnu.