U godini obilježenoj pandemijom TikTok je postao jedna od najrelevantnijih društvenih platformi na globalnom nivou. Djelomično zbog dosade izazvane karantenom, a dijelom zbog sve većeg zanimanja pripadnika generacije Z, ova je aplikacija zavladala svijetom, postavši izvor inspiracije za modu i ljepotu. Brojni make-up izazovi, trikovi za njegu kože i čudotvorni beauty proizvodi ove su godine zaživjeli na TikToku
Analizirajući kupovne navike više od 12 milijuna korisnika svoje stranice, online šoping platforma i tražilica Stylight otkrila je koji su trendovi viđeni na TikToku ove godine najviše utjecali na kupovne navike beauty potrošača diljem svijeta.
Njega kože
Razgovarajmo o njezi kože ili preciznije, proizvodima za njegu kože brendova kojih se TikTok zajednica ne može zasititi. Svim brendovima koji su ove godine uživali veliku popularnost na Tim Toku zajednička je pristupačna cijena proizvoda koji su istovremeno vrlo učinkoviti i nisu testirani na životinjama. Uzmimo za primjer brend Ordinary poznat po svojim serumima i pilinzima koji je ove godine u potpunosti osvojio pažnju korisnika TikToka zahvaljujući sastojcima visokih performansi u svojim proizvoda po pristupačnim cijenama. Specifične blagodati svakog proizvoda brenda Ordinary na temelju željenih učinaka ove su godine najviše dijelili.
Uz proizvode za njegu kože brenda Ordinary, TikTok zajednicu podjednako su oduševili i proizvodi ljekarskog brenda CeraVe koji su se pokazali vrlo učinkovitim, a popularnost su najviše uživali njihovi proizvodi za čišćenje lica i hidratantne kreme.
Iako su dosad navedeni brendovi proizvoda za njegu kože prilično utemeljeni, posljednji u nizu najpopularnijih na TikToku nova je pojava na beauty sceni. Brend Paula's Choice, nišni brend koji polako uzima maha zahvaljujući širokoj paleti kemijskih pilinga i hidratantnih krema garantira zdrav izgled kože i prirodne rezultate bez većeg posezanja u novčanik.
Proizvodi za njegu kože u brojkama
U odnosu na studeni prošle godine, pretrage kupaca za proizvodima za njegu kože s potpisom brenda Ordinary na stranici Stylight skočili su za 407 posto.
Pretrage za proizvodima za njegu kože brenda CeraVe, u odnosu na isto razdoblje prošle godine, porasli su za više od tisuću posto na stranici Stylight, dok su pretrage za proizvodima brenda Paula's Choice porasle za 100 posto zahvaljući utjecaju društvene mreže TikTok.
Čudotvorni proizvodi
Ove godine brojni korisnici TikToka svojim pratiteljima otkrili su pregršt proizvoda koji su, prema njihovim riječima, napravili revoluciju u njihovoj beauty rutini. Najbolji primjer tomu je linija proizvoda za njegu kože Cicapair brenda K-Beauty Dr. Jart +. Formulacija njegovih proizvoda sadrži kapsulu koja mijenja boju i ujednačava tonus kože pritom ju spašavajući od upala i crvenila.
Korisnike je oduševio trenutni učinak koji proizvodi ovog brenda imaju na kožu. Ne samo da je Stylight na svojoj stranici općenito zabolježio rast klikova za proizvode brenda Dr. Jart + (preko tisuću posto), veliki interes kupaca za proizvodima 'Dr.Jart + Cicapair' pokazao se i na Googleu otkako su 'sletjeli' na TikTok, s rastom pretraživanja od 809 posto tijekom zadnja dva tjedna listopada.
U njezi kose, čudesni predmeti u koje su se korisnici TikToka ove godine najviše zaklinjali su Pro Collection Salon četku za sušenje kose brenda Revlon koja kosi daruje volumen u svega nekoliko minuta. Uz čudotvorno sušilo za kosu, beauty zajednica na TikToku ove je godine favorizirala ulje za kosu brenda Gisou koje, pre njihovim riječima, oštećenoj kosi vraća zdrav izgled i daruje neodoljiv miris.
Skupocjeni parfemi i njihove jeftinije verzije
Sasvim iznenađujuće, beauty zajednica na TikToku podjednako je opsjednuta i mirisima. Ove je godine na TikToku viralnim postao parfem Baccarat Rouge 540 brenda Maison Francis Kukdijan za kojim su, prema izvještaju tražilice Google, pretraživanja tijekom studenog skočila za sto posto.
Ovaj viralan parfem brojni opisuju kao 'miris bogataša' što vjerojatno leži i u njegovoj cijeni od gotovo 300 dolara. Na TikTok-u također postoji velika pompa oko jeftinije verzije ovog popularnog parfema a koja je djelo slavne pop zvijezde Ariane Grande. Njezin parfem imena Cloud, prema riječima korisnika TikToka miriše identično, a u prodaji se nalazi po duplo manjoj cijeni.
Nije ni čudo da je interes za pretraživanje parfema 'Cloud by Ariana' tijekom studenog narastao za 213 posto. Još jedan brend mirisa koji je ove godine zavladao TikTok-om je britanski Jo Malone; najpopularnijim mirisima s potpisom Jo Malone pokazala se englesku kruška i frezija te drvena kadulja i morska sol. U odnosu na isto razdoblje prošle godine, pretrage kupaca za mirisima britanskog brenda Jo Malone porasli su za 305 posto na stranici Stylighta.
Make-up trikovi i trendovi
Korisnici TikTok-a obožavaju isprobavati nove trendove u šminkanju, a s vladajućom pandemijom koja nas prisiljava na nošenje maski na licu, beauty zajednica ove se godine u potpunosti fokusirala na oči i obrve budući da je to jedini dio našeg lica koji posljednjih mjeseci možemo pokazati.
U nastavku doznajte koje su make-up trendovi viđeni na TikTok-u ove godine pokrenuli online kupce.
'Soap brows': Novi trend oblikovanja obrva sapunom
Od sredine studenog pretraživanja termina 'soap brows' na tražilici Google skočila su za 329 posto. TikTok pun je različitih tutoriala na temu kako oblikovati obrve sapunom za maskimalan volumen, a ovaj beauty trend za sobom je povukao i veliki interes beauty zajednice za četkama za obrve i sapunicom. U odnosu na studeni prošle godine, pretrage kupaca na stranici Stylight za navedenim proizvodima porasle su za više od tisuću posto.
Make-up po uzoru likove iz serije 'Euforija'
Inspirirani viđenim make-upom na licima glavnih protagonista HBO-ove serije 'Euforija', korisnici TikTok-a svakodnevno su ga pokušavali rekreirati. Općenito govoreći, olovke i tuševi za oči živopisnih boja ove su se godine pokazali najpoželjnijima, a navedeno svojim izvještajem potvrđuje i online šoping platforma i tražilica Stylight.
Eyeliner kategorija na stranici Stylighta zabilježila je porast klikova od 351 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a popularnost tuševa za oči u jarkim nijansama ove je godine naprosto procvjetala.
Trikovi s korektorom
Ove godine jedan od najpopularnijih beauty trikova viđenih na TikTok-u odnosi se na skrivanje nesavršenosti i osvjetljavanja podočnjaka uz pomoć korektora. Omiljenim korektorom TikTokera pokazao se Tarte Shape Tape koji dolazi u raznim nijansama te nudi dugotrajno i potpuno prekrivanje podočnjaka.
Na Stylightu u studenom je zabilježen porast pretraga za navedenim korektorom u iznosu od 34 posto, a općenito govoreći, korektori kao beauty kategorija na Stylightu zabilježila je porast u iznosu od 369 posto u odnosu na studeni prošle godine.