U vremenu u kojem su globalni opskrbni lanci pod teškim pritiskom, njemačka modna kuća Hugo Boss, u cilju smanjenja ovisnosti o jugoistočnoj Aziji, širi proizvodne kapacitete bliže svojoj bazi u Europi i najavljuje određene promjene u poslovanju
Izvršni direktor tvrtke Daniel Grieder, kojem je cilj udvostručiti prodaju na četiri milijarde eura godišnje do 2025., rekao je za Financial Times da poremećaji u lancu opskrbe stvaraju 'nevjerojatne izazove' za Hugo Boss i njegove konkurente, uključujući nedostatak opskrbe, kašnjenja i veće troškove dostave.
Kao odgovor na nove izazove u poslovanju tvrtka je proširila svoju tvornicu u Izmiru u Turskoj, a Grieder je dodao kako ondje planiraju zaposliti oko tisuću dodatnih radnika, čime će se broj zaposlenih povećati za trećinu. Također planiraju više ulagati u strojeve i alate u tvornici.
Grieder je također obećao okončati godine 'hibernacije' u kojima se tvrtka nalazila dok je bila u vlasništvu britanske privatne investicijske tvrtke Permira, a koja je, doduše neuspješno, pokušavala transformirati Hugo Boss u luksuzni brend.