NIŠTA OD TJEDNA MODE

Victoria Beckham priznaje financijske teškoće svog modnog brenda i kuka zbog nepravednog odnosa velikih i malih igrača na modnoj sceni

01.05.2021 u 13:48

Bionic
Reading

U razgovoru s urednicom 'Evening Standarda' Emily Sheffield, 47-godišnja dizajnerica Victoria Beckham priznala je da se njezina istoimena modna etiketa zbog pandemije bori s financijskim problemima, zbog čega si vjerojatno neće moći priuštiti reviju na Tjednu mode u rujnu

Victorija priznaje kako se nadala da će pandemija 'poravnati igralište' na modnoj sceni, i žali se da će za razliku od malih igrača kao što je ona, veliki igrači poput Burberryja i Chanela moći najnormalnije nastaviti dalje.

Priznanje modne dizajnerice dolazi nakon otkrića da je njena modna marka, otkako je lansirana, zabilježila ukupne gubitke veće od 46 milijuna funti.

Upitana o svojim planovima za jesenski Tjedan mode, Victoria je malo razmislila pa izrazila nadu da će pandemija završiti do rujna.

'Vjerujem da je modna revija najbolji način za pokazivanje mode. Teško je pronaći bolji način za vidjeti i čuti odjeću, vidjeti modele u odjeći. Dali smo sve od sebe da to pokažemo i digitalnim putem, ali to je teško', nastavila je Victoria pa priznala financijske poteškoće u kojima se njena modna etiketa nalazi.

'Hoću li raditi reviju u rujnu? Ne znam. Da budem sasvim iskrena, pandemija je utjecala na moje poslovanje. Hoću li biti u mogućnosti potrošiti toliki silni novac na reviju? Ne znam, vjerojatno ne. Vjerojatno ću i dalje to raditi digitalno', rekla je Victoria pa dodala kako bi voljela da ne mora raditi digitalna predstavljanja svojih kolekcija, ali uz sav optimizam je i realna.

'Utjecalo je na moje poslovanje i sretna sam što još uvijek imam biznis, ali pojavljivanje na modnim revijama košta jako puno novca', požalila se Victoria pa ukazala na nesrazmjer u modnoj industriji.

Victoria Beckham
  • Victoria Beckham
  • Victoria Beckham
  • Victoria Beckham
  • Victoria Beckham
  • Victoria Beckham
    +7
Victoria Beckham Izvor: Profimedia / Autor: Alberto E. Tamargo / ddp USA / Profimedia

Smeta je što veliki brendovi mogu pripremati svoje revije, dok manje tvrtke poput njene nemaju tu privilegiju.

'Kad je pandemija prvi put pogodila, nadala sam se da će uvjeti igre u modnoj industriji postati ravnopravniji. Mislila sam da će svi biti prisiljeni biti kreativniji, da se neće raditi samo o trošenju novca na velike revije i ekstravagancije, prelijetanje urednika s jedne strane svijeta na drugu. Nažalost, to se nije dogodilo', kaže Victoria i dodaje da se i dalje ne događa.

'Velike revije i dalje se događaju, velike kuće ih snimaju i zatim prikazuju na društvenim mrežama. Mislim da je to sjajno za ljude koji to mogu, ali za manje etikete koje to ne mogu, to je vrlo, vrlo teška pozicija za bilo što pokušati i u konačnici nas stavlja u neravnopravan položaj', kaže Victoria.

Dizajnerica pretpostavlja da će se u rujnu na Tjednu mode pojaviti velike modne kuće, a manjima ostaje pokušaj pornalaženja kreativnijih načina za privlačenje pažnje i predstavljanje svojih kolekcija.

Bivša spajsica otkriva i da razmišlja o povratku korjenima, ali ne glazbenim, zahvaljujući kojima još uvijek zarađuje lijepe novce zbog turneje na kojoj su bile sve članice osim nje. Victoria planira umjesto digitalnog pokazivanja organizirati malu reviju.

'Tako samo prije svih ovih godina započela u New Yorku. Održavala sam vrlo male prezentacije na kojima sam imala dva modela i 10 haljina, a radila sam i pojedinačne prezentacije pa ćemo se možda tome i vratiti', rekla je Victoria i dodala kako bi svakako voljela nešto poduzeti, jer u tome uživa.