Planirate investirati u dizajnerske cipele ili torbu, ali želite biti sigurni da ste uložiti u komad s potpisom brenda koji godinama uživa (i uživat će) ogromnu popularnost? Za vas smo sastavili popis najboljih dizajnerskih brendova koji slove za vodeće u modnoj industriji, a zanimljiv je podatak da je nekoliko njih starije od 100 godina, dok jedan dominira duga dva stoljeća
Istina je da smo u proteklih godinu dana šopingirali manje nego ikad na nove krpice. Obzirom da većina ljudi najviše vremena provodi kod kuće te u povremenim šetnjama, nekako nije imali previše smisla trošiti novce na odjeću i obuću za koju znamo da nemamo gdje nositi.
No, iako smo trošili manje nego inače, ipak smo trošili. S vremena na vrijeme svaka se žena voli počastiti s pokojim novim modnim komadom, a pogotovo onim koji nosi dizajnerski potpis. Kada govorimo o dizajnerskim brendovima, nekoliko je onih koji drže titulu najboljih u svijetu.
Za to su većinom zaslužni ugled i tradicija koji su gradili godinama da bi danas bili tu gdje jesu - na modnom tronu, i to potpuno zasluženo. U održavanju ugleda i tradicije zasigurno pomažu suradnje s drugim dizajnerima, angažiranje slavnih osobama za zaštitna lica, zapožljavanje novih talentiranih dizajnera sa svježim idejama te lansiranje limitiranih kolekcija.
Ovog puta smo za vas sastavili popis najboljih dizajnerskih brendova koji slove za vodeće u modnoj industriji, a zanimljiv je podatak da je nekoliko njih starije od 100 godina, dok jedan dominira duga dva stoljeća.
Najbolji dizajnerski brendovi današnjice
1) Louis Vuitton
2) Gucci
3) Prada
4) Dior
5) Celine
6) Balenciaga
7) Hermes
8) Saint Laurent
9) Moncler
10) Chanel
11) Bottega Veneta
Luksuzna modna kuća Hermes nekad je proizvodila sedla i konjske zaprege, a danas je najpoznatija po svojim papreno skupim kožnim torbama koje priželjkuju sve modne ovisnice. Koliko su tražene govori i činjenica da je model Birkin optočen dijamantima prodan na aukciji 2017. godine za gotovo 300.000 funti.
Louis Vuitton također je old-school brend s bogatom poviješću koji je danas i jedan od najtraženijih. Osnovana 1854. godine francuska modna kuća izborila se za svoj kultni status zahvaljujući svom prepoznatljivom logu - monogramu LV koji se pojavljuje na svemu, od putnih kovčega do naušnica. Nicholas Ghesquiere, trenutni kreativni direktor trudi se osvježiti svaku nadolazeću kolekciju, iako će kultni modeli torbi poput Speedy, The Neverfull, The Alma i The Lockit uvijek biti primamljivi trendsetericama.
Iako nije jedan od tradicionalnih francuskih brendova, Moncler iz godine u godinu bilježi ogromnu popularnost. Globalna modna platforma za kupovinu Lyst primijetila je povećan interes za ovim brendom, čineći ga jednim od 10 najtraženijih u svijetu. U posljednjih šezdeset godina Moncler je bio omiljeni izbor za ljubitelje skijanja i drugih sportova na otvorenom, no nedavna pomama za puffer jaknama doprinijela je popularnosti brenda.
Zahvaljujući novom kreativnom direktoru Danielu Leeju, modna kuća Bottega Veneta ponovno uživa staru slavu. Sve što osmisli talentirani dizajner u trenu postane najtraženiji komad među modnim ovisnicama. Prisjetimo se samo planetarne popularnosti i euforije koju je izazvala Bottegina The Pouch torba inspirirana oblakom. Lee je zanat pekao u modnoj kući Celine, još dok je kreativno vodstvo imala Phoebe Philo, pa ne čudi što je mnogima za oko zapela njegova estetika, jako slična Celineu u doba Philo.
Na vrhuncu svoje popularnosti je i modne kuća Prada. Vizija Miuccije Prade u kombinaciji s onom Rafa Simonsa očigledno je najbolja odluka talijanske modne kuće. Kultne torbe od najlona koje su bile hit u 90-ima ponovno proživljavaju svojih pet minuta slave. Torbe su dio inicijative brenda Re-Nylon kojom se želi ostvariti svijest i potaknuti navika kod ljudi da kupuju komade od održivih materijala kao što je u ovom slučaju reciklirani plastični otpad.
Francuska kuća Chanel, koju je 1909. godine osnovala Gabrielle 'Coco' Chanel, definitivno je jedna od legendi. Unatoč igranju na sigurnu kartu sa svim tim jaknama od tvida, prošivenih torbi s lancem i balerinki s kontrastnom kapicom, Chanel također gleda u budućnost. Ovog mjeseca predstavljen je Chanel Connects - serija podcasta koja okuplja kreativne umove poput Pharrella Williamsa, Keire Knightley i Tilde Swinton kako bi razgovarali o tome 'što je najvažnije i što će se sljedeće dogoditi'.
Otkako je Alessandro Michele postao Guccijev kreativni direktor, njegovi razigrani, ekscentrični dizajni stekli su kultni status. Cipele, torbe, cirkoni, razigrane haljine, jarke boje i upačetljivi printevi - sve su to tipični Gucci elementi koji nas čine sretnima. Za to je vrijeme u Dioru Maria Grazia Chiuri lansirala svestranu novu torbu Caro - šik vrećicu koju možete nositi preko tijela, preko ramena ili u ruci.
Za nedavno oživljavanje modne kuće Celine zaslužan je kreativni direktor Hedi Slimane, koji je očuvao tradiciju modne kuće svojim plisiranim suknjama i pussy-bow bluzama, dok se Demna Gvasalia odlučio držati futurističkog pogleda na dizajn modne kuće Balenciaga, baš kao i osnivač Cristobal Balenciaga kada otvorio je svoj atelje 1937. Tradiciju je poštivao i Anthony Vaccarello iz Saint Laurenta koji ga i danas drži seksi, uglađenim i relevantnim - kao što će to biti slučaj i za dvadeset godina.