Volkswagen je već dva puta uskrsnuo bubu, BMW je u život vratio Mini Cooper, a ne treba zaboraviti ni povratak legendarnog Fiata 500. Ipak jedan kultni automobil minulog stoljeća nikako da se reinkarnira
Citroen 2CV, u Francuskoj poznatiji kao Deux Cheveaux, a u Hrvatskoj kao Spaček, ima hordu ljubitelja diljem Starog kontinenta koji iz godine u godinu organiziraju sve osebujnije manifestacije u slavu jednog od najjednostavnijih i najjeftinijih Citroenovih modela.
Iako su nam na autosalonu u Frankfurtu prije dvije godine pokazali studiju Revolte, čiji dizajn aludira na onaj legendarnog Spačeka, Citroen dosad nikad nije i službeno potvrdio serijsku proizvodnju automobila. Tim više iznenađuje što novinari automobilskog magazina Car tvrde kako je serijski model u fazi razvoja te kako bi nam trebao biti predstavljen za najviše dvije godine.
Navodno bi mališan dijelio platformu s Peugeotom 207, Citroenom C3 i DS3, od kojih bi redom trebao biti manji. 3CV, kako ga interno zovu, trebao bi biti najudobniji automobil u klasi koji će, prije svega, biti orijentiran na lagodnu vožnju i prostranost.
Blagostanje putnika misao je vodilja Citroenovog tima, kaže direktor Jean-Marc Gales, koji ističe kako je automobil toliko relaksirajući da Francuzi razmišljaju kako bi mu mogli srezati i maksimalnu brzinu.
Bili živi, pa vidjeli.