Nedavno održani Tjedni mode u svjetskim prijestolnicama jasno su nam pokazali da će se u narednim mjesecima nositi torbe u boji koja dugo nije bila toliko zastupljena na sceni
Teško je pronaći modni komad s više povijesti od crnih torbi. Ovaj dodatak desetljećima je neizostavan dio garderoba žena diljem svijeta i nikada neće posve izaći iz mode. Ali, ako je suditi prema najnovijim kolekcijama vodećih dizajnerskih kuća, u narednim mjesecima njihov status najpopularnijih otet će im modeli u nježnoj nijansi - svijetloplave.
Što nositi umjesto crne torbe?
Dugo godina modne zaljubljenice pronalazile su alternativu crnim torbama u neutralnim tonovima. Smeđa je garantirala prizvuk retro šarma, siva uvijek odiše chic vibrom, a bijela je simbol glamura i elegancije. Povremeno bi u trend ušla i neka živahnija boja, poput nijansi crvene koje su se nosile ove jesensko-zimske sezone.
Ali rijetko kada bi jedna gotovo zaboravljena boja uživala toliku dominaciju na modnim revijama kao što je to bila svijetloplava tijekom posljednjeg Tjedna mode.
Svijetloplave torbe su 'in'
Torbice u ovoj pastelnoj nijansi viđene su u kolekcijama gotovo svih najutjecajnijih modnih kuća. Louis Vuitton predstavio je maksi model uzorka zmijske kože te chic Croissant PM torbu, Versace donosi mini komad četvrtastog dizajna, Acne Studios u svijetloplavoj dizajnira torbicu avangardne siluete, a Fendi u ovoj boji donosi clutch zlatnih detalja.
Osim nekih novijih modela koji su se našli u kolekcijama jesen-zima 2025.-2026., kreativni dizajneri modnih kuća u svijetloplavoj boji lansirali su i neke od svojih najpopularnijih torbi. Primjerice, Prada je u ovom tonu lansirala Cleo model, Celine svoju popularnu bucket Louise torbu, a Dior svoj uvijek traženi mini model zlatnog remenčića.
Ogroman rast potražnje
Iako su uvrštene u kolekcije za narednu jesen, nema nikakve sumnje da će modnom scenom zagospodariti - odmah. Pastelne nijanse u trendu su svakog proljeća, a ovi divni modni dodaci kao stvoreni su za podizanje neutralnih stajlinga i unošenje svježine u skladu s promjenom godišnjeg doba.
U prilog velike popularnosti pastelnih tonova idu i podaci o pretraživanjima na internetu: zelena nijansa mente bilježi porast od 218%, svijetloplava od 207%, a ružičasta boja 145% više pretraživanja.