JEDNIMA RUŽNE, A DRUGIMA PRELIJEPE

Zaboravite na štikle: Sad svi žele kultne natikače koje su popularnije no ikad, a slavne ljepotice ne skidaju se iz njih

26.05.2020 u 13:31

Bionic
Reading

Dok se mnogi vesele ljetu, a život se polako vraća u 'novu normalu' kako popuštaju mjere opreza zbog globalne pandemije, trendseterice diljem svijeta žele se vidjeti upravo u jednom modelu natikača

Kad su se milijuni stanovnika našeg planeta našli u izolaciji zbog koronavirusa, naglo je splasnula i želja za šopingiranjem no kako se svakodnevica polako i uz puno opreza vraća na staro, mnoge su zaljubljenice u modu odlučile se počastiti novim ljetnim sandalama.

Premda su se u jednom trenutku blogerice i influencerice zaželjele svečanih izdanja u večernjim haljinama i štiklama, čine se da ćemo ovoga ljeta ipak željeti nešto sasvim drukčije i puno udobnije.

Kako piše The Times, njemački brend Birkenstock bilježi povećanu prodaju od čak 50 posto u ovome tjednu, a zanimljivo je kako mnogi biraju njihov najskuplji model Birkenstock 1174 ', koji košta vrtoglavih 330 funti (oko 2800 kuna).

Kultne birkenstockice poznate po svojoj udobnosti i cool dizajnu, popularizirale su i poznate ljepotice poput Julije Roberts, Julianne Moore, Michelle Pfeiffer, Heidi Klum, Jessice Albe, blizanke Ashley i Mary-Kate Olsen, Reese Witherspoon, Alessandre Ambrosio, Hilary Duff, Dakote Johnson, Emma Roberts, Mandy Moore...

David Kahan, predsjednik uprave američkog Birkenstocka s ponosom ističe kako svi celebovi nose Birkenstock natikače jer su ih sami odabrali, a ne zbog plaćenih kampanja.

'Nevjerojatna je i moć društvenih mreža pa imate priliku vidjeti npr. Ellen Degeneres dok čita knjigu u svojim omiljenim birkenstockicama, Jasona Mamou sa svojom obitelji, Reese Witherspoon u svom dvorištu, Kanye Westa na naslovnici magazina GQ u omiljenim natikačama Birkenstock', objašnjava Kahan.

Michelle Pfeiffer
  • Michelle Pfeiffer
  • Michelle Pfeiffer
  • Michelle Pfeiffer
  • Michelle Pfeiffer
  • Michelle Pfeiffer
    +5
Michelle Pfeiffer Izvor: Profimedia / Autor: BACKGRID / Backgrid USA / Profimedia

Veliku kolekciju popularnih natikača posjeduje i slavna glumica Michelle Pfeiffer.

'Najbolje se osjećam u svojim udobnim trapericama i natikačama Birkenstock, s kosom podignutom u čudnu punđu', kaže zvijezda 'Lica s ožiljkom'.

Alessandra Ambrosio
  • Alessandra Ambrosio
  • Alessandra Ambrosio
  • Alessandra Ambrosio
  • Alessandra Ambrosio
  • Alessandra Ambrosio
    +5
Alessandra Ambrosio Izvor: Profimedia / Autor: VESP/BIAG / BACKGRID / Backgrid USA / Profimedia

Nije ni čudo da popularne natikače imaju narastajuću vojsku obožavatelja jer fanstastično izgledaju i kad se nose s traperom, lepršavim haljinama, vrućih hlačicama od denima, minicama...

Alessandra Ambrosio
  • Alessandra Ambrosio
  • Alessandra Ambrosio
  • Alessandra Ambrosio
  • Alessandra Ambrosio
  • Alessandra Ambrosio
    +3
Alessandra Ambrosio Izvor: Profimedia / Autor: BACKGRID / Backgrid USA / Profimedia

Bez obzira sviđa li vam se više model Arizona s dva remena ili Madrid, svoje ćete natikače nositi sigurno nekoliko sezona, a čak i oni s najosjetljivijim nožicama bit će zadovoljni jer su žuljevi, ljeti toliko čest rezultat nošenja obuće na bosu nogu, vrlo rijetki zbog iznimno ugodnog materijala i udobnog, anatomski izrađenog potplata.

Ipak, čini se da postoji vrlo jednostavno objašnjenje za porast popularnosti.

'Prošli smo kroz mnoge svjetske krize, pa nam to možda daje veću perspektivu. Znamo da su mnogi prije povezivali udobnost samo s mekim šlapama, no nakon što su sad tjedne proveli kod kuće, znaju da postoji alternativa. Ovo razdoblje možda je dalo mnogima uvid i u naš brand. Osim toga, kad su vremena nesigurna, ljudi traže proizvode koji im daju osjećaj sreće. Kupuju sigurne brendove. Kad kupujete Stan Smith, Adidas ili Nike Air Force One, to vam daje osjećaj zadovoljstva. Njihovi proizvodi uvijek su dobar izbor i neće samo tako prestati biti popularni', objašnjava David Kahan, predsjednik uprave američkog Birkenstocka.

Inače, oživljavanje brenda Birkenstock u modnim krugovima uvelike se može pripisati dizajnerici Phoebe Philo, bivšoj kreativnoj direktorici modne kuće Celine koja je tijekom svog mandata u ovoj slavnoj francuskoj kući lansirala nekoliko modela koji izgledom neodoljivo podsjećaju na kultne natikače.

Brend je također osvojio i dodatne stilske bodove nakon suradnje s talijanskim modnim kućama Valentino Garavani i Proenza Schouler, a Kahan kaže kako će i dalje nastaviti s tim modnim kolaboracijama.

Ove natikače koje ili volite ili mrzite unazad nekoliko godina ponovno su doživjele ogroman rast u prodaji pa je tako 2018. godine prodano čak 25 milijuna sandala Birkenstock, a od tad samo bilježe odlične rezultate na modnoj sceni.