POTICAJNI DIZAJN

Zagrebački ured u kojem bi svatko poželio raditi

05.02.2016 u 15:37

Redizajnirani Booking.com ured inspiriran putovanjima

Izvor: Promo fotografije / Autor: Domagoj Blažević, agencija Brigada

Bionic
Reading

Booking.com otvorio je vrata svog novog redizajniranog regionalnog ureda u Zagrebu, a njegov dizajn inspiriran je putovanjima, mobilnošću i zagrebačkim motivima

Dizajn simpatičnog ureda u kojem bi vjerojatno svatko rado provodio radne sate osmislio je Booking.com u suradnji s agencijom za projektiranje Brigada, koja je pripomogla u tome da dizajn ureda ispriča priču Booking.coma i nevjerojatne doživljaje koje Booking.com nudi putnicima svaki dan.

Redizajnirani ured sada je podijeljen u dvije zone - jedna za individualni rad, druga za sastanke, druženja i opuštanja. Prva, radna zona ima neutralne površine obogaćene detaljima u čijem oblikovanju zaposlenici sami sudjeluju, kao što je npr. moguće pisanje po zidovima ili ormarićima. Druga zona je za druženje, raznobojna, puna zagrebačkih motiva: pločice s nazivima ulica, žuta folija koja predstavlja gradske fasade, površine koje nalikuju zgradama 'limenkama', grafika gradskog horizonta…

'Željeli smo napraviti ugodan radni prostor za naše zaposlenike, ali i uključiti ih u proces redizajna ureda. Na primjer, zidovi velike dvorane za sastanke su prekriveni uvećanim fotografijama iz drugih odredišta Booking.coma, koje su snimili sami zaposlenici - čime je kompletirana priča o Zagrebu koji upoznaje svijet kroz Booking.com', rekao je Goran Pleše, regionalni menadžer Booking.coma.

Zahvaljujući novom dizajnu ureda, zaposlenici Booking.coma mogu se okupiti oko velikog zajedničkog stola za ručak, u ugodnom caffe kutku, za stolovima za slobodno kretanje smještenima na tramvajske pruge ili u privatnijim separeima s dizajnom crvenih šestinskih kišobrana – jednog od najpoznatijih simbola Zagreba.

Kultno zagrebačko mjesto susreta, sat na gradskom trgu, također je neizostavan dio ovog ureda, a on predstavlja mjesto za susret s gostima i naravno smješten je na samom ulazu. Prva stvar koju gosti vide su crepovi krovova starog dijela grada, jednog od najpoznatijih simbola Zagreba.

Booking.com je ovom prilikom predstavio i najnovije trendove o putovanjima vezane uz Hrvatsku. Izneseni podaci su pokazali da su najpopularnije destinacije među hrvatskim putnicima Beč, Beograd, Budimpešta, Sarajevo i London. Pet najposjećenijih gradova u Hrvatskoj u 2015. koje su posjetili međunarodni putnici prema portalu Booking.com bili su Dubrovnik, Zagreb, Split, Zadar i Rovinj. Najpozitivije dojmove na putnike koji su posjetili ove gradove su ostavili stare gradske jezgre, povijest, hrana te naravno plaže za priobalne gradove. Države čiji građani u najvećoj mjeri posjećuju Republiku Hrvatsku bile su Italija, Njemačka, Austrija, Hrvatska i Velika Britanija.