Tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska već su započele s pripremama za uređenje četiriju dječjih domova u kojima će se djeci uljepšati svakodnevnica i omogućiti ugodnije odrastanje. Osim uređenja prostora predstavnici tvrtki P&G i Lidl Hrvatska su prilikom posjeta Dječjem domu Antun Gustav Matoš u Zagrebu donirali proizvode za njegu tijela i kose, proizvode za njegu rublja te prehrambene proizvode svojih tvrtki za 47 djece, a Dom je obišla i dizajnerica interijera Mirjana Mikulec
Dječji dom Zagreb prvi je od četiri dječja doma u Hrvatskoj u kojemu su započele pripreme za uređenje i opremanje prostora u sklopu zajedničke humanitarne kampanje tvrtki Procter&Gamble i Lidl Hrvatska – 'Reci DA!'
U dogovoru s ravnateljicom Dječjeg doma Antun Gustav Matoš, koji je u sastavu Dječjeg doma Zagreb, obnavljat će se prostor u kojemu borave djevojčice i kojemu je potrebna potpuna rekonstrukcija. 'Najnužnija nam je zamjena stolarije na objektu u kojemu su smještene djevojke. Prozori su dotrajali i zimi je jako teško zagrijati prostor. Veselimo se i svim ostalim zahvatima koje bismo ovom prilikom mogli ostvariti jer sami zadovoljavamo osnovne potrebe Doma i bez donacija nam je jako teško osuvremeniti prostor. Zahvaljujemo od srca tvrtkama Procter&Gamble i Lidl Hrvatska na udruživanju snaga kako bi se prikupila donacija ne samo za nas, nego i za ostalih 13 domova u Hrvatskoj', izjavila je ravnateljica Dječjeg doma Antun Gustav Matoš, Đurđa Ćaćić.
Osim uređenja prostora predstavnici tvrtki P&G i Lidl Hrvatska su prilikom posjeta Domu donirali i proizvode za njegu tijela i kose, proizvode za njegu rublja te prehrambene proizvode svojih tvrtki za 47 djece. Iz Lidla je u Dom stigla zaliha mliječnih proizvoda Pilos, dok je P&G djecu, među kojima su većina tinejdžerske dobi, darivao proizvodima Gillette, Gillette Venus, Old Spice te Pantene, a za potrebe Doma su donirani proizvodi Ariel i Lenor.
Prostor koji će se opremati obišla je i dizajnerica interijera Mirjana Mikulec koja će sa svojim timom suradnika sudjelovati u uređenju dječjih domova. Već tijekom razgledavanja prostora su uočene brojne prilike za uređenje i uljepšavanje dječje svakodnevice, kao i prijedlozi za uređenje. 'Veliko mi je zadovoljstvo što sudjelujem u kampanji „Reci DA“. Emocionalni angažman svih nas puno je veći, čak i veći od zahvata koji su potrebni da se djeci omogući ugodnije odrastanje. Zato ćemo se potruditi i njih uključiti u cijeli postupak te poslušati dječje ideje jer ovaj prostor djeca trebaju smatrati domom. Sada smo na samom početku projekta na kojemu ćemo raditi cijelo ljeto i veselimo se slikama koje će pokazati što smo učinili za djecu', izjavila je dizajnerica interijera Mirjana Mikulec
Osim doma u Zagrebu, u prvom valu kampanje 'Reci DA!' uređivat će se i domovi u Osijeku, Puli i Splitu. 'Potrebe svakog doma su drugačije zbog čega ćemo im tijekom kampanje pristupati individualno te ćemo poslušati njihove želje. Veselimo se promjenama i unapređenjima koje donosimo i vjerujemo da ćemo vidjeti sretne osmijehe na licima djece smještene u domovima. Kampanja Reci DA! je u proteklih godinu dana potaknula mnoge pozitivne promjene, a pred nama je u narednom periodu opremanje i uljepšavanje svakodnevice u 14 dječjih domova u Hrvatskoj', izjavila je marketing menadžerica tvrtke P&G Antonija Svirčić
I tvrtka Lidl Hrvatska je sve svoje snage u posljednja dva mjeseca usmjerila na potporu kampanji 'Reci DA!' Partnerski projekt dviju tvrtki nastavlja se već drugu godinu za redom. 'Tvrtka Lidl Hrvatska pomaže brojne humanitarne projekte, no ovaj nam je od iznimne važnosti. Uljepšavanje svakodnevice djeci smještenoj u domovima i potpora njihovom ugodnijem odrastanju prilika su da pokažemo koliko smo osviješteni i koliko shvaćamo trenutak u kojemu je potrebno iskazati svoju humanost. Djeca u domovima trebaju našu pomoć i kampanja 'Reci DA!' je način da svi pomognemo. Pozivam zato naše kupce da se uključe i svojim doprinosom iskažu potporu zajedničkoj inicijativi P&G-a i Lidla Hrvatska', izjavila je voditeljica odnosa s javnošću Lidla Hrvatska, Lana Jugo
Humanitarna akcija 'Reci DA' u svim trgovinama Lidla traje do kraja lipnja. Kupci se u akciju mogu uključiti kupnjom bilo kojeg proizvoda tvrtke P&G, te na taj način doprinijeti prikupljanju sredstava za uljepšavanje svakodnevice u dječjim domovima u Zagrebu, Osijeku, Puli i Splitu. Kampanju 'Reci DA!' podržava i Ministarstvo socijalne politike i mladih koje će, zajedno s ravnateljima domova, koordinirati potrebe i uređenje domova u skladu sa sredstvima prikupljenima do kraja lipnja. U 14 dječjih domova/centara za pružanje usluga u zajednici kojima je osnivač Republika Hrvatska smješteno je 464 djece