Ovogodišnja dobitnica Porina za životno djelo i najbolju žensku vokalnu izvedbu, legendarna Radojka Šverko, svojim je nagradama, govorom, ali i neverbalnom komunikacijom obilježila 21. dodjelu ove glazbene nagrade u Hrvatskoj
Tko je u petak gledao dodjelu nagrada Porin, morao je primijetiti skamenjeni pogled Radojke Šverko tijekom nastupa Jelene Rozge, pa tako ni činjenicu da je cijela dvorana aplaudirala nakon Rozgina nastupa, no ne i Radojka Šverko.
Iako joj je ove godine izmakla nagrada u kategoriji Hita godine za pjesmu 'Nirvana', Rozga se pobrinula da njezin scenski nastup bude za pamćenje. U zlatnožutom kostimu i vrućoj koreografiji, Rozga nikoga nije ostavila ravnodušnim, pa tako ni Radojku Šverko, iako je možda upravo takav dojam i željela ostaviti znajući da će je u prvim redovima zasigurno snimiti kamere.
Rozga je pak svojoj starijoj kolegici ponosno pljeskala kada joj je uručena nagrada za životno djelo, nakon čega je Šverko održala vrlo emotivan govor tijekom kojeg je, između ostalog, naglasila da 'večeras nije željela pjevati jer je to prepustila mlađim kolegama'. No čini se da s nekim njihovim izvedbama i nije bila sasvim zadovoljna.
Iako za tportal nije imala vremena komentirati ovogodišnji Porin, rekavši nam da žuri na HRT, Radojka Šverko u intervjuu za Novi list jasno je dala do znanja što misli o nekim mlađim kolegama, naglasivši da nam kronično nedostaje glazbenih kriterija.
'Glazbenici bi trebali proći kroz određene 'filtere' ne bi li ušli u branšu, baš kao što to moraju liječnici i baletani. Ja sam kao mlada pjevačica morala zadovoljiti jako puno instanci svojim glasom, dikcijom i muzikalnošću ne bih li dobila priliku snimati pred televizijskim orkestrom. Danas nije tako, a trebalo bi biti jer i naš je posao odgovoran, i mi uvelike utječemo na one koji nas gledaju i slušaju', rekla je Šverko.
Dodala je da je svoj posao uvijek doživljavala s velikom ozbiljnošću. 'Svaki nastup odradila sam maksimalno odgovorno, baš iz respekta prema slušateljima i gledateljima. Mislim da te serioznosti danas kronično nedostaje jer previše se sve bazira na izgledu, na efemernim pojavama, a premalo je glazbene kompetentnosti', zaključila je.