Nakon što je svijet obišla vijest o potpisivanju 10- godišnjeg modnog ugovora poznatog repera i dizajnera Kanyea Westa s američkim brendom Gap, ovaj brend aktualnu godinu možda bi uistinu mogao završiti u plusu
Kako je otkriveno krajem prošloga tjedna, slavni Kanye West u jeku pandemije koronavirusa potpisao je unosan desetogodišnji ugovor s američkim modnim brendom Gap čime se obvezao stvoriti Yeezy Gap liniju odjeće, donoseći potrošačima diljem svijeta pristupačnu verziju svog poznatog streetwear brenda nastalog u partnerstvu s njemačkim Adidasom.
Koliko je jak modni utjecaj Kanye Westa, dovoljno govori podatak da su netom nakon što je svijet obišla vijest o njegovom potpisivanju ugovora s Gapom dionice modne kompanije Gap Inc. na američkoj burzi porasle su za čak 42 posto prošloga petka, dodajući više od milijardu dolara na Gapovu tržišnu kapitalizaciju, dok kompanija još uvijek smatra da je njen udio ove godine smanjen za preko 20 posto.
Ako Westovo ime i Gap privuku značajan broj kupaca, linija Yeezy Gap mogla bi pomoći kompaniji Gap Inc. da se počne oporavljati od velikog pada prodaje, a navedene prognoze već su se ostvarile, ako je suditi prema najnovijim podacima globalne modne tražilice Lyst.
U 48 sati, otkako je pompozno najavljena modna suradnja Kanye Westa i brenda Gap, potraga za komadima ovog posrnulog američkog brenda narasla je za impresivnih 90 posto, a model crne haljine na preklop i klasična traper jakna iz njihove kolekcije trenutno su najtraženiji komadi iz njegove aktualne kolekcije.