Više od 70 lokalnih ekološka proizvođača prijavila su se na natječaj projekta Zelena ideja raspisan u listopadu 2013. godine. Projekt je organiziralo Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) s ciljem pružanja besplatnih marketinških usluga i pomaganja ekološkim proizvođačima u njihovom nastupu na tržištu. Neovisni stručni žiri projekta izabrao je 16 eko proizvođača koji su zadovoljili postavljene kriterije te pokazali najveći razvojni potencijal, a svakome od njih će jedna od HURA-inih agencija uključenih u Zelenu ideju pružiti svoje usluge
Među odabranim proizvođačima je OPG Nikica Žampera, proizvođač kozjeg sira i maslinovog ulja iz Žmana na Dugom otoku. Na ekološku proizvodnju odlučili su se 2003. godine, iskoristivši veće površine zemlje koje su imali, a koje do tada nisu bile u upotrebi.
Zašto ste odlučili ulagati u ekološku proizvodnju?
Smatramo da je ekološka proizvodnja budućnost Hrvatske, posebno ruralnih područja. Takvim načinom proizvodnje našim kupcima omogućavamo da koriste proizvode koji su zdravi i kojima se zna podrijetlo.
Koje su prednosti vaših proizvoda i kome su oni namijenjeni?
Naš kozji sir napravljen je od sirovog mlijeka. To je tradicionalni sir našeg kraja, a mlijeko je dobiveno od koza koje brste i biraju najkvalitetnije biljke na našem otoku. Naš sir i maslinovo ulje namjenjeni su svima koji vole domaće proizvode i prepoznaju njihovu kvalitetu, a o toj kvaliteti svjedoče i brojne osvojene nagrade.
Zašto ste se prijavili na natječaj u sklopu Zelene ideje?
Smatramo da imamo vrlo kvalitetne proizvode, koji zaslužuju kvalitetnu prezentaciju. Do sada nismo imali priliku izraditi web stranicu za svoj OPG te smo u Zelenoj ideju vidjeli mogućnost da nam stručnjaci pomognu u tome da veći broj ljudi dođe do naše ponude na brži i jednostavniji način.
Želju OPG Žampera ispunit će agencija Gingernet, a radovi na novoj web stranici OPG-a već su u punom zamahu.
'Vrhunski proizvodi zasužuju vrhunsku prezentaciju na webu što znači da nam zadatak nije lak jer o kvaliteti kozjih sireva i maslinovog ulja koje proizvodi obitelj Žampera svjedoči zaista zavidan broj domaćih i stranih nagrada. Ova suradnja će nam zato biti izazov, a posebno nas veseli što nam je naš klijent ukazao puno povjerenje dajući nam slobodne ruke u kreiranju njihovog novog websitea jer je to motor pokretač za dobre ideje unutar Ginger tima', izjavio je Nikola Vrdoljak.
U agenciji Proximity Zagreb također su krenuli u digitalni 'makeover' jednog od proizvođača. Evo što je o suradnji s OPG Babac Sandra iz zadarskih Poljica rekla Ana Lozica: 'Proximity Zagreb odlučio se za suradnju s OPG-om Sandre Babac iz nekoliko razloga. Prvi je to što smo već otprije bili upoznati sa sjajnim Sandrinim proizvodima, ali i njenim uspješnim inicijativama poput Festivala smokava. Drugi je činjenica da je Šinjorini Smokvi zaista prijeko potreban 'makeover' u virtualnom svijetu, a digitalno upravljanje brendovima područje je naše ekspertize'.
Budući da je riječ o proizvodima koji već imaju uspješno oblikovan, nagrađivani vizualni identitet za kojeg je zaslužan Studio Cuculić, Proximity će Šinjorinin brend nadograditi izradom nove, responzivne web stranice, strateškim planom optimizacije komunikacije na društvenim mrežama te idejnim rješenjima za liniju suvenira.
Posao koji je pred agencijom uvelike olakšava lijepa priča koja stoji iza Šinjorine Smokve te trud i energija koju u svoje potpuno prirodne, ekološke proizvode ulažu članovi obitelji Babac-Damjanić.
U agenciji Proximity posebno se vesele kreativnoj slobodi na ovom projektu, a tim s prstima u pekmezu čine dizajner i art director Ivan Lugomer, copywriterica i kreativna supervizorica Ana Lozica, front-end developer Tomislav Lesković, social media managerica Nataša Blagojević, account direktorica Sanja Veček i četveronožni asistent Bin.
Agencije će na svojim rješenjima za proizvođače raditi do 1. travnja, a svi radovi nastali u sklopu projekta bit će predstavljeni na izložbi u Zagrebu u travnju te na strukovnim okupljanjima - Danima komunikacija i Weekend Media Festivalu.