Proizvođači luksuznih automobila, čini se, više ne znaju što znači recesija. Bloomberg piše kako je Audi na slatkim mukama jer ne može zadovoljiti potražnju za svojim modelima A3 i A6, a ni konkurencija se ne buni
Direktor Audijeve prodaje Peter Schwarzenbauer američkim je novinarima rekao kako pogoni rade pod punim opterećenjem, no ni sami ne znaju kako će skratiti razdoblja čekanja ako prodaja nastavi rasti.
Jedini razlog zašto se potencijalni klijenti nisu okrenuli premium konkurenciji u vidu BMW-a i Mercedesa jest taj što i ova dva proizvođača s teškoćom zadovoljavaju potražnju. Na BMW-ov X3, primjerice, čeka se i do šest mjeseci. Analitičari se slažu kako je od njemačke trojke Audi u najgoroj te da se na automobil s četiri prstena, u osnovi, čeka i do dva mjeseca dulje nego na BMW ili Mercedes iste klase.
Pitanje je kako će Volkswagen grupa riješiti Audijev problem, posebice kad se u obzir uzme to da je prošle godine u ukupnom profitu grupe sudjelovao s čak 47 posto.