Modni utjecaj Kate Middleton doslovno je razgalio vlasnike luksuznih brendova jer sve ono što odjene proda se u rekordnom roku. U New Yorku je navodno izbila i tučnjava između djevojaka zbog posljednjeg para naušnica Links of London, koje nosi Kate
Pomama za komadima koje je nosila Kate ne prestaje. Njezin stil se doslovno kopira ili se kupuju jeftinije varijante - važno je samo biti odjevena kao Kate. Tako silovit modni utjecaj razgalio je vlasnike luksuznih brendova, jer sve ono što ona odjene proda se u rekordnom roku. Naime, jedno istraživanje je pokazalo da 41 posto ispitanica povezuje riječ 'fashionable' s Kate.
Njezin utjecaj je nevjerojatan, a zahvaljujući internetskom šopingu, i strelovit. Tako je tamnoplava Issina haljina, koju je nosila tijekom službene objave zaruka, prodana u rekordnom roku, Burberryjev baloner vrijedan 650 funti također je planuo u roku 24 sata, kao i bluza Whistles, a i haljina Reiss, koju je nosila tijekom fotosessiona, nevjerojatnom je brzinom rasprodana u svim trgovinama.
Istraživanje Barclays Corporatea pokazuje da će prodaja modnih brendova koje nosi Kate porasti za 30 posto u iduće tri godine te će modne kuće poput Louisa Vuittona, Chanela i Diora okrenuti vrtoglavih 8,6 milijardi funti zahvaljujući njoj.
Bizaran je podatak da su se neke djevojke potukle za posljednji komad naušnica koje nosi princeza, a objavio ga je Marketing Week.
Za one skromnijih primanja, koje si ne mogu priuštiti skupe dizajnerske stvari, neki brendovi nude stil Kate Middleton po povoljnijim cijenama.