Zlatni vijek. Srebrno doba. Treća dob. Mnogo je naziva za godine nakon petog desetljeća, no jedno je sigurno – žene ove dobi imaju istančan ukus kada su u pitanju beauty proizvodi i jako dobro znaju što žele. Naime, analiza koju je proveo Flaconi pokazala je kako žene starije od 50 godina kupuju točno određene kozmetičke proizvode
Kada je riječ o šminkanju, njezi kose i kože, žene starije o 50 godina odlikuje veliki entuzijazam te su velike zaljubljenice u beauty proizvode. No, po čemu se dobna skupina iznad 50 godina razlikuje od mlađih obožavateljica ljepote? Dame ove dobi vole i kupuju vrlo specifične beauty proizvode, a to je sada dokazano i analizom njihovih potrošačkih navika.
Kozmetički stručnjaci iz sektora online narudžbi uz tvrtki Flaconi detektirali su taj trend. Detaljno su pregledali oko pet milijuna narudžbi koje su njihovi kupci izvršili u prošloj godini i analizirali sve kupnje. Budući da su htjeli istražiti fenomen 'sretnog starenja' , u analizu su dodali i reprezentativno istraživanje od 1000 ispitanika u dobi od 50 i više godina. Dobiveni podaci pokazali su kako ciljna skupina beauty kupaca starija od 50 godina raste - 14 posto novostečenih kupaca u Flaconiju starije je od 50 godina.
A koji je najpopularniji beauty proizvod ove dobe skupine? Parfemi, naravno. Prema Flaconijevoj analizi upravo ciljana skupina starija od 50 godina najviše kupuje parfeme, a najpopularniji su:
La vie est belle (Lancôme)
Libre (Yves Saint Laurent)
Black Opium (Yves Saint Laurent)
No, i make-up je vrlo popularan, posebice maskare. Naime na listi 10 najprodavanijih make-up proizvoda nalazi se čak osam maskara. Inače, čini se da je luksuzni brend Lancôme najpopularniji. Maskara ovog brenda zauzima prvo mjesto (Hypnôse Mascara) kao i treće (Hypnôse Volume à Porter Mascara) najpopularnijih make-up proizvoda.