DUBIOZA KOLEKTIV U LEDENOJ DVORANI

Šareni artikl iz BiH bacio Zagreb u ekstazu

27.10.2013 u 11:39

  • +9

Dubioza kolektiv u Zagrebu

Izvor: tportal.hr / Autor: Matej Grgić

Bionic
Reading

Dubioza kolektiv, trenutačno najbolji bosansko-hercegovački izvorni proizvod, puna dva sata sinoć je držao oko 9.500 ljudi, u krcatoj Ledenoj dvorani zagrebačkog Doma sportova, u ekstatičnom raspoloženju

Tko ih je ijednom gledao, bilo u klupskom prostoru sa stotinjak ljudi ili na festivalskom nastupu pred desetak tisuća, znao je što može očekivati i da se teško može dogoditi podbačaj. Tako je bilo i jučer i tek je izrazito preglasan razglas, onima koji su sjedili na tribinama nasuprot pozornice, pokvario doživljaj. Ipak, Dubioza nije My Bloody Valentine.

Mješavinom različitih stilova od punka, ska preko reggae i rock n rolla, u koje su vješto utopili na momente i balkanski 'unca, unca, ca' element, Dubioza je predstavila recentni album 'Apsurdistan', ali i podsjetila na neke stare pjesme s prošlih uradaka.

U posljednjih godinu dana dvjestotinjak su proveli na putu svirajući po različitim kutovima svijeta i definitivno imaju know how u svakom segmentu svoga rada. Sedam dana unaprijed rasprodanom koncertu, a interes je bio toliki da su mogli napuniti i Arenu, zasigurno je pridonijela i odlično odrađena promocija. Tako ih se u svega nekoliko dana moglo čuti na više različito profiliranih radijskih postaje što je za sobom vjerojatno povuklo i dio publike koji se vodi krilaticom 'kud svi Turci, tu i mali Mujo'.

Dubiozu danas slušaju svi u rasponu od pet do 55 godina, a punjenje Ledene dvorane klincima od 10-ak godina potvrdilo je ono što se već neko vrijeme zna, a to je da su zagazili u srednjostrujaške vode što samo po sebi ne mora značiti nešto loše. Međutim, ono što je upitno shvaćaju li svi njihove poruke, političke i ine stavove, znaju li tko je Valter ili im je samo ugodno cupkati i pjevušiti 'zbog svjetske krize, nemam za rizle'?

Postavši šareni artikl Dubioza je došla do široke konzumentske mase. Shvaća li je ista ta masa na pravi način, glazbenom biznisu je svejedno, baš kao što mu je i svejedno hoće li ljudi izaći i prosvjedovati na ulice ili će iste samo lajkati na Facebooku.