kakva majka, takva kći

13 joj je godina tek: Harper Beckham želi imati snažan brend kad odraste

19.10.2024 u 13:15

Bionic
Reading

Victoria Beckham se jučer na Instagramu pohvalila da njezina trinaestogodišnja kći Harper 'ide maminim stopama'

Modna dizajnerica je u New Yorku kako bi lansirala svoj najnoviji parfem Reverie, čija bočica košta 319 dolara. Harper i suprug David također su odletjeli u grad, a obitelj se uputila na izložbu senzornog uranjanja kako bi zapisali svoje snove i izložili ih.

Kako bi iskoristila naziv proizvoda Reverie - što znači sanjariti - Harper je na dvije kartice napisala da se nada da će stvoriti nevjerojatan brend kad bude starija. Tinejdžerica je također poželio da 'svi budu sretni u životu'.

Oduševljena snovima kćeri Harper o stvaranju vlastitog brenda, Victoria je napisala: 'Harper Seven slijedi mamine korake i iznosi svoje nade i snove'.

Nakon suradnje s drugim brendovima, Posh je 2008. pokrenula istoimenu marku, a 2019. lansirala je Victoria Beckham beauty. Prošle je godine, nakon 15 godina, Victorijin projekt ostvario dobit.

  • +6
Victoria Beckham Izvor: Profimedia / Autor: BlayzenPhotos / BACKGRID / Backgrid USA / Profimedia