Kada opisuje svoju karijeru kaže da joj je 'upala sjekira u med', no ipak iza influencinga ima puno posla koji zahtijeva određenu mentalnu snagu. U novoj epizodi Liderovog podcasta Ella Dvornik otkrila je ponešto o influencingu, ali i ima li njezino zanimanje rok trajanja
Od buntovne tinejdžerice iz serije 'Dvornikovi' do uspješne poslovne žene, Ella Dvornik prešla je dug i naporan put. Iako je trenutno najpoznatija kao influencerica koja se bavi temama lifestyle-a, mora se naglasiti da ova 32-godišnjakinja ima i pjevačku karijeru, a u novoj epizodi Liderovog podcasta priznala je da se osjeća i kao poduzetnica.
'Imam milijun ideja. Imam novih planova za budućnost jer smatram da kada sam već došla do ovog statusa da je vrijeme da napravim i nešto svoje', rekla je Ella otkrivši da kuje neke velike planove.
Ambiciozna Ella jedna je od prvih koji su se u Hrvatskoj profilirale kao influencerica. Još dok je živjela u Londonu je kreirala zanimljiv sadržaj na vlastitom blogu, a povratkom u Hrvatsku javnost ju je prepoznala kao mladu osobu vrlo zanimljivog života, stavova i stila. Danas na Instagramu ima 543 000 pratitelja, zajednicu za koju treba raditi i više od samog 'naslikavanja' kako bi mnogi opisali taj posao.
'Prije smo svi bili na Facebooku, a onda je došao Instagram i tamo su se prebacili mlađi, dok su na Facebooku ostali stariji. Isto se događa i sada. Moji vršnjaci su ostali na Instagramu, a mlađi su se prebacili na TikTok', rekla je Ella te dodala: 'Mijenja se sve s navikama ljudi i s onime što je njima bitno. Htjeli-ne htjeli, ili ideš u korak s time ili ostaješ tamo di si ostao.'
Ella je od svibnja 2012. godine, kada se pridružila Instagramu, postala jedna od korisnica s najvećim brojem pratitelja u Hrvatskoj, a broj pratitelja joj raste iz dana u dan. S objavama je počela iz puke zabave, no kada je shvatila da bi od toga mogla i zarađivati imala je već oko 60.000 pratitelja. Do 'Instagram karijere' došlo je neplanski, ali već desetak godina Dvornik je sveprisutna na toj sceni kao jedna od najutjecajnijih.
Ipak, osvrnula se i na mišljenje mnogih da se Instagramu i influencerima bliži skori kraj jer će ih zamijeniti drugi oblici promidžbe i neke nove društvene mreže.
'Mislim da influencing ima rok trajanja isto kao i svako zanimanje. Mislim da to ovisi od osobe do osobe, a definitivno i o tome što publika želi', izjavila je Ella objasnivši da su se ljudi zasitili namještenih videa i lažnog prikazivanja stvarnosti. Istaknula je da su ljudi počeli više pratiti ekscentričnije profile, a jedan od osnovnih ciljeva provođenja vremena na društvenim mrežama im je svakako i zabava pa tako traže profile koji će ih nasmijati.
Upravo Elli mnogi zamjeraju nenamještenost i činjenicu da prikazuje stvarnost kakva je, a to uključuje i razbacane igračke po stanu te poneku zaboravljenu šalicu. Usprkos tome, Ella uvijek bira spontanost ne pridajući puno pozornosti tome što se o njoj govori. Istaknula je i da su neke osobe koje su se prije bavile influencingom potražile pomoć jer se nisu mogle nositi s mračnom stranom posla.
'Te cure koje sada ulaze u posao influencera ne shvaćaju i tu neku drugu stranu, a to je da se moraju nositi s tim javnim mišljenjima i kritikama', rekla je te dodala: 'Čim ti kreneš dolaziti do nekog većeg broja pratitelja, s time dolaze i ljudi koji su zavidni, ljubomorni ili te mrze.'
Ella dolazi iz poznate splitske obitelji Dvornik, no priznala je da se nakon snimanja serijala 'Dvornikovi' osjećala kao najomraženija osoba u Hrvatskoj, a to iskustvo joj je pomoglo da izgradi karakter i viziju prema kojoj želi ići.