‘Između redaka’, prije svega, vizualno je dojmljiv te izrazito kontemplativan filmski esej koji se teško zaboravlja
Između redaka (The Unattainable Story), nezavisna drama iz 2017. godine, ali istovremeno također i dugometražni prvijenac brazilsko-američke redateljice Emilije Ferreire, sanjiv je te pomalo neočekivano razigran filmski esej o uistinu tankoj granici koja razdvaja život i umjetnost koji bi vas definitivno mogao očarati.
Ako jedne premijerne noći neki kazališni redatelj...
Pred koliko markantnim, toliko i opsesivnim kazališnim redateljem Skeneom (Edoardo Ballerini, Obitelj Soprano, Carstvo poroka, Quarry) nalazi se velika večer - i to ne samo zato jer je posrijedi večer premijere njegove najnovije predstave.
Naime, to je ujedno i večer u kojoj će Skene doživjeti jedno prosvjetljenje privatne prirode i to upravo prilikom uživanja u navedenoj predstavi, a koja, znakovito, kroz prizmu ljubavnog trokuta između slavnog austrijskog kompozitora Gustava Mahlera, njegove supruge Alme i nešto manje slavnog arhitekta Waltera Gropiusa, propitkuje ispreplitanje ljubavi i posla.
Prisjećajući se tako suradnje s autoricom predstave - zagonetnom i šarmantnom dramaturginjom Jacqueline (Irina Björklund) - Skene će polako početi shvaćati kako je bio tek 'pijun' kojim se Jacqueline poslužila u procesu stvaranja predstave.
Na vizualnom planu dojmljiv, besramno poetičan i besramno postmodernističan, Između redaka predstavlja nesvakidašnje gledateljsko iskustvo, a u što se i sami možete uvjeriti uz malu pomoć vašeg omiljenog streaming servisa Pickbox NOW.