OPET JE PRETJERALA

Khloe Kardashian u novoj reklami zaprepastila javnost: 'Želimo vidjeti nekog prirodnog'

30.09.2020 u 14:48

Bionic
Reading

Reality zvijezda Khloe Kardashian ponovno se našla u središtu pažnje nakon što je na vidjelo izašla njezina nova poslovna suradnja. Khloe ja zaštitno lice beauty kompanije Ipsy, a u njoj 36-godišnjakinja izgleda neprepoznatljivo

Već nekoliko puta Khloe Kardashian šokirala je javnost svojim izgledom koji je u photoshopu raznim alatima i filterima doveden do granice neprepoznatljivosti.

Ovoga puta tako nešto dogodilo se na službenoj reklamnoj kampanji za kompaniju Ipsy. Ipsy je inače u svijetu poznat kao brend koji kupcima nudi svoje pakete raznih kozmetičkih preparata od drugi cijenjenih brendova. Novo lice njihove kampanje upravo je Khloe, a jedna fotografija sa snimanja koja je osvanula na Facebook stranici ubrzo je pokrenula rasprave.

Meet our newest brand partner Khloé Kardashian! Here’s everything you need to know about her passion for beauty: https://mygl.am/3cBGC7u || #IPSY #Blog

Objavljuje IPSYPonedjeljak, 28. rujna 2020.

‘Upoznajte našu novu brend ambasadoricu Khloe Kardashian, evo što morate znati o njezinoj strasti za ljepotom’, poručili su iz Ipsyja, a onda su se javili ljutiti kupci kojima je ovako nešto potpuno neprihvatljivo.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Oh hi there!

Objavu dijeli Khloé (@khloekardashian)

‘Njezina strast za ljepotom ima skroz novo lice’, ‘Ipsy, ono što mi želimo je vidjeti stvarnu ljepotu, stvarnu žensku osobu i nekog prirodnog. Ovo nije to i ona nije ta. Možete puno bolje’, ‘Mislim da ću preskočiti čitanje savjeta nekog tko je toliko iskompleksiran sobom da mora svaku fotografiju uređivati do granica neprepoznatljivosti’, samo su neki od brojnih komentara ispod nove kampanje.

Vidno šokirani kupci i posjetitelji stranice koja promovira kozmetiku poručili su osim toga da ovo nije Khloe nego neki sasvim imaginarni izmišljen lik iz glave koji teži savršenstvu, a daleko je od toga.

  • +7
Khloe Kardashian Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia