TE DVIJE SLATKE RIJEČI

Oprah Winfrey zaštitila svoju poštapalicu 'aha moment'

12.11.2009 u 08:00

Bionic
Reading

Vjerovali ili ne, slavna je televizijska zvijezda zaštitila svoju poštapalicu na koju ima autorska prava jer je druga kompanija tu njezinu sintagmu iskoristila u reklamne svrhe

Sporna poštapalica iskorištena u reklamnoj kampanji glasi 'Ponosni sponzor životnih aha trenutaka'. Nakon što je to čula Oprah, vojska njezinih odvjetnika primila se posla i uspjela zabraniti spornu reklamu te zaštititi poštapalicu koju Oprah često koristi tijekom svog showa. Zahvaljujući zdravom razumu, nije došlo do tužbe jer se Oprah sve uspjela dogovoriti s osiguravajućom tvrtkom Mutual of Omaha koja je 'ukrala' njezine riječi.

Jedan od glavnih razloga zašto je Oprah tražila zabranu korištenja sintagme 'aha moment' bila je činjenica što taj izraz stvara direktnu asocijaciju na nju i njezin show s obzirom na to da ona te riječi vrlo često koristi tijekom svog showa. Kako bi dokazali da su u pravu, njezini su odvjetnici priložili dozvolu od američkog zavoda za patente za korištenje tog izraza. Da čovjek ne povjeruje! Možda su sve riječi već zaštićene, pa ih ne smijemo koristiti ako nekome ne platimo za njihovo korištenje!