U prvom tjednu Svjetskog prvenstva u nordijskim sportovima na slovenskoj Planici, najvećem sportskom događaju u povijesti te zemlje, okupilo se samo 27.300 gledatelja. Cilj organizatora bio je između 150 i 200 tisuća posjetitelja do kraja prvenstva koje traje još tjedan dana, no iako se u drugom tjednu održavaju znatno atraktivnija natjecanja za domaćine, teško je očekivati da će gledatelja biti više od 100 tisuća
Slovenija je ove sezone već bila domaćin natjecanja u skijaškim skokovima - ženske novogodišnje skijaške turneje u Ljubnom te muškog natjecanja na Planici, a samo na ovim natjecanjima okupilo se 5000, odnosno 7000 gledatelja. S druge strane, na pojedinačnom natjecanju na maloj skakaonici održanom u sklopu Svjetskog prvenstva u četvrtak okupilo se tek 1000 ljudi.
Zbog ovog debakla sa svih strana pljušte kritike, a bila je to i tema emisije Odjeci na državnoj televiziji RTVSlo koja odgovara Otvorenom na HRT-u. Glavni tajnik organizacijskog odbora prvenstva Tomaž Šušteršič kaže kako je na lošu prodaju ulaznica utjecala turobna atmosfera s ponovnom aktivacijom covid-19 krize u jesen 2022., ali i Svjetsko nogometno prvenstvo u Kataru, za koje su se u tom periodu odlučili navijači iz velikog broja zemalja čiji sportaši nastupaju i na Planici.
U javnosti se mogu čuti kritike i da je cijena ulaznica od 64 eura za dnevnu kartu na ključne dane preskupa, dok je sve zaprepastila cijena dvolitrene boce vode, koja se na borilištima prodaje za 14 eura. Organizatori uzvraćaju da su kao interventnu mjeru uveli obiteljske ulaznice po prepolovljenim cijenama te jeftinije ulaznice za lokalno stanovništvo Kranjske Gore i okolice, no oko redovne cijene Šušterčić ustraje: 'Tko zna kad ćemo opet biti domaćini Svjetskog prvenstva. Ovakav događaj se mora vidjeti, a to ima i svoju cijenu'.
Šef turističke zajednice Kranjske Gore Blaž Veber također odbija kritike kako je smještaj u okolici Planice preskup - na društvenim mrežama se ističe kako su pojedini privatni smještaji podigli cijene i na 200 eura za noć po osobi, dok je u obližnjem talijanskom Tarvisiu, pa i austrijskom Villachu, čak i dvostruko jeftiniji. Tvrdi da su angažirali najjače svjetske agencije za prodaju aranžmana, no priznaje da nedostaju očekivani gosti iz Njemačke, Poljske i Skandinavije. 'Teško mi je procijeniti zašto, dojma sam da njihovi sportaši nisu bili previše uspješni', zaključuje Weber koji kritizira slovenske medije zato što su naglasak u izvještavanju s prvenstva stavili na slab odziv posjetitelja.