Tehnički direktor Red Bulla Adrian Newey izjavio je da se nikada nije suočio s toliko mnogo 'politiziranja i lobiranja' protiv njegove momčadi kao ove godine
Red Bull vodi izjednačenu borbu s Mercedesom, a ove sezone svjedočili smo velikom broju sukoba te je FIA (Međunarodna automobilistička federacija) bila prisiljena izdati tehničke upute o fleksibilnim krilima, pritiscima u gumama i zaustavljanjima.
Izgledalo je da su sve ove intervencije bile usmjerene protiv Red Bulla, iako niti jedna od njih dosad nije učinila značajnu razliku u njegovim performansama.
No, za Neweyja, koji je dio Red Bulla od 2006. godine i koji je bio uključen u sve njegove uspjehe u prvenstvu, kaže da je razina zakulisanih smicalica veća nego što je to ikad doživio.
'To smo već doživjeli, ali ne mogu se sjetiti vremena kada smo dobili toliku razinu prikrivenog politiziranja i lobiranja protiv našeg bolida', rekao je Newey za službenu stranicu Red Bull.
'Možda u ono vrijeme kada smo istraživali aeroelastiku 2010./2011., Tada smo bili pod stalnom kontrolom i prilagođavali bismo se svakom promjenjivom nizu propisa. Prošlo prvenstvo smo bili u sporovima s Ferrarijem oko fleksibilnosti karoserije. No morate pogledati svaki aspekt kojim možete poboljšati svoju konkurentsku poziciju, to je priroda F1, ali učestalost i intenzitet ove godine prilično govore.'
Newey je rekao da najveća smetnja u zatraženim promjenama nije bila izvedba - već veći troškovi.
'Ako uzmete u obzir fleksibilno stražnje krilo, zasigurno nismo bili jedini tim koji je to imao. No, naravno, kad je Mercedes počeo stvarati buku oko toga, nisu bili zabrinuti što Alfa radi. Brinulo ih je samo hoćemo li dobiti povlasticu, što zapravo nismo. No, došlo je do rasta troškova za promjenu dijela.'
I još nešto...
'Međutim, to je veliki dokaz snage našeg tima, da možemo odgovoriti na promjene i odličan je primjer da kada našu momčad gurnu u kut, da možemo nastaviti borbu i biti jednako konkurentni.'