Bogatstvo Tigera Woodsa polako se urušava. Nakon što je javnost doznala za njegove velike seksualne apetite, u koje nije bila uključena samo njegova supruga, sponzori su polako počeli bježati od popularnog golfera
Vanbračne afere već sada skupo koštaju Tigera Woodsa. Prvo mu je sponzorski ugovor otkazao Gatorade, s kojim je golfer potpisao petogodišnju suradnju za 100 milijuna dolara, a odrađene su samo dvije, a sada mu je i konzultantska kuća Accenture dala nogu. S njom je Woods radio posljednjih šest godina, sve je bilo sjajno, sve do prije dva tjedna, kada su se počele javljati Tigerove ljubavnice. U Accenturi su odlučili da je njegov imidž trajno narušen i da ih kao takav više ne može predstavljati. Razlazom bi, prema nekim procjenama, Woods mogao odmah izgubiti oko 18 milijuna dolara, a iznos će biti na kraju još veći.
Još neki jaki sponzori poput Gillettea razmatraju raskid s Woodsom, ali zasad se još nisu odlučili na taj potez nego su maknuli reklame u kojima je golfer u glavnoj ulozi.
Jedino je Nike odmah dao potporu Woodsu i ostao uz njega što ovu kompaniju sportske odjeće i obuće košta 30 milijuna dolara godišnje.