Ne morate uložiti brdo novaca već odvojite samo malo vremena i naučite trikove za fotografiranje proizvoda pomoću mobilnog uređaja
Način na koji prezentirate svoje proizvode na internetu (web stranica, web trgovina, blog, društvene mreže, online oglasi) jedan je od najvažnijih elemenata koji direktno utječu na prodaju.
Zašto? Ovdje se ne radi samo o estetici. Kvalitetne produkt fotografije često mogu biti odlučujući faktor prilikom odluke kupca o kupnji. Ovo se pogotovo odnosi na one koji prodaju svoje proizvode putem web shopa (vlastitog ili tuđeg, gdje se vaš proizvod izlaže među konkurencijom). S druge strane, amaterske fotografije mogu zbuniti ili čak uvrijediti potencijalnog posjetitelja i otjerati ih s vaše web stranice.
Srećom, ne morate potrošiti tisuće kuna na opremu kako biste imali kvalitetne fotografije proizvoda koji će zadržati posjetitelja na vašoj stranici i donijeti rezultate. Razmislite kako možete iskoristiti kameru koju nosite sa sobom cijelo vrijeme, onu koja se nalazi na vašem pametnom uređaju (smartfonu ili tabletu).
Možda vam se čini da je teško, ali vjerujte nije. U nastavku ćemo vam pokazati kako svatko uz malo truda može postići dobre rezultate uz pomoć svog mobilnog uređaja.
Odabir i/ili provjera tehničkih mogućnosti svog mobilnog uređaja
Upoznajte sve mogućnosti o unutarnjoj kameri i što možete kontrolirati. Mnogi mobilni uređaji dolaze s ugrađenom kamerom opremljenom s nekoliko opcija manualnih postavki, uključujući kontrolu ekspozicije, balans bijelog i opciju naknadnog editiranja. Ako vaš pametni telefon nema ove značajke, isprobajte neke od sljedećih, provjereno dobrih aplikacija puput Camera 360 (Android) ili Camera+ i VSCOCam (iOS).
Upoznajte osnove manualnih postavki
Iako snimanje uz automatske postavke može uštedjeti vrijeme, mnogo je bolje da sami kontrolirate fotografiranje što više možete. Iako mobilni uređaj ne može pružiti mogućnosti kao profesionalni fotoaparat, poznavanje osnovnih pojmova u fotografiranju može vam pomoći da fotke budu bolje.
Ekspozicija (Svjetlo) – određuje otvor blende + vrijeme ekspozicije + ISO vrijednost; to jest ekspozicija označava količina svjetlosti koju 'lovite' sa svojom kamerom, u ovisnosti o tome koliko je blenda bila otvorena i kroz koji vremenski period.
Brzina zatvarača tj. vrijeme ekspozicije - vrijeme koje je vaša kamera izložena svjetlu. Ono kontrolira količinu svjetlosti i svaki pokret u kadru. Veći broj (⅛) znači dulje vrijeme, manji broj (1/500) kraće vrijeme. Najčešće mobilni uređaji imaju automatsku prilagodbu postavke na temelju dostupne količine svjetla u prostoriji.
Otvor blende - kontrolira količinu svjetla koja će pasti na kameru i dubinsku oštrinu polja. Veći broj = manji otvor blende, manji broj = veći otvor blende. Fotografiranje proizvoda skroz blizu proizvoda pruža veću razliku između proizvoda i pozadine i pridonosi oštriju sliku proizvoda, dok fotografiranje proizvoda izdaleka stvara obrnut efekt.
Primjerice, želite li mutnu pozadinu i oštriju sliku proizvoda (manji otvor blende), približite se proizvodu i dodirnite točku koju želite fokusirati Ako želite i oštriju sliku proizvoda i pozadinu (veći otvor blende), samo malo se udaljite i dodirnite područje koju želite fokusirati.
Ostatak savjeta potražite na BizIT.hr