ZAOKRUŽENA PRIČA

Agencija Akcija ima novi izgled i nove ciljeve

11.11.2014 u 07:33

Bionic
Reading

S novim vizualnim identitetom i proširenom paletom usluga želi se pozicionirati kao jedna od ključnih agencija koja u potpunosti pokriva sve segmente brzorastućeg tržišta digitalnog marketinga

Nakon tri godine poslovanja na tržištu digitalnog marketinga, iskorakom prema digitalnoj agenciji koja nudi punu uslugu u Akciji žele izaći u susret sve većim očekivanjima korisnika.

'Na ovaj smo se korak odlučili u trenutku kad smo iza sebe već imali projekte digitalnog marketinga u kojima smo ostvarili značajne rezultate.

Prvi projekt na kojem smo se okušali bio upravo je naš vlastiti startup projekt FenixApps, a pozitivni rezultati su nas ohrabrili da se nastavimo profesionalno razvijati u smjeru digitalnog marketinga.


Tvrtku smo prije tri godine osnovali kao agenciju specijaliziranu za komunikaciju na društvenim mrežama, no kroz vlastite projekte i suradnju s klijentima smo shvatili da im možemo ponuditi da na jednom mjestu kvalitetno zaokruže cijelu online priču - od stvaranja sadržaja i izrade aplikacija pa sve do online oglašavanja', pojašnjava Ilija Brajković, partner u agenciji Akcija.

U toj agenciji svoju priliku vide u integraciji više različitih kanala komunikacije.

'Naša najveća prednost je iskustvo stečeno na našim internim projektima u kojima smo istovremeno bili i klijent i naručitelj. Sada ćemo im moći ponuditi širu sliku i više usluga na jednom mjestu, što za njih znači ukupno veću kvalitetu i bolje rezultate. Naš slogan je We create your story i ta ideja nam ostaje najbitnija: kreiranje i slaganje kompletne priče za klijenta', kaže Petar Bogdan, partner u agenciji Akcija.

'Prilikom izrade novog logotipa i vizualnog identiteta željeli smo povezati tvrtku s njenom djelatnosti, što smo ostvarili stvaranjem posebnog fonta prema uzorku digitalnog koda. Cilj je da vizualno asocira na sve što je danas poznato, barem u vizualnom smislu, kao digitalni potpis. Istovremeno smo se i poigrali s elementima tako da se čini da korisnici prolaze kroz kod kako bi pročitali naziv tvrtke. A to nam je i bio cilj: da se i kroz samu interakciju s logotipom ljudi mogu povezati s djelatnosti tvrtke', kaže Ivan Lijović, kreativni direktor agencije Stožer, koja je izradila novi vizualni identitet.