Generiranje AI sadržaja je pred nama, no što to znači za marketinšku industriju?
Hrvatska udruga za umjetnu inteligenciju (CroAI) organizira novi Meetup gdje će glavna tema biti primjena novih tehnologija u kreativnim područjima. Jeste li znali da je nedavno istraživanje pokazalo da bi tri četvrtine umjetnika u SAD-u, Velikoj Britaniji, Njemačkoj i Japanu razmotrilo korištenje AI alata kao pomoćnika, u područjima kao što su pretraživanje slika, uređivanje i drugi 'nekreativni' zadaci? Ovo otkriće ukazuje na opće prihvaćanje umjetne inteligencije kao tehnologije koja osnažuje usluge sektora kreativne industrije.
AI nije zamijenio ljude u kreativnim poljima poput dizajna, pisanja i umjetnosti, ali je promijenio ta polja. Kako upotrijebiti AI da poboljšate svoj rad ili podržite svoju kreativnost? Što umjetnost generirana umjetnom inteligencijom znači za kreativnu industriju? Kako AI alati poput DALL-E mijenjaju kreativnu industriju?
Na ta i ostala pitanja će u petak 21. listopada u Wespa Spaces u Zagrebu, na najnovijem izdanju CroAI Meetupa, odgovarati stručnjaci Jan Štedul (Mindsmiths), Nikola Bojić (ALU), Anđela Buljan Šiber (HURA) i Goran Kurjak (Vrisak) i naučiti zainteresirane više o tome kako će tehnologije budućnosti osnažuju usluge sektora kreativne industrije. Panel će moderirati Martina Silov (CroAI). Sudjelovanje na Meetupu je besplatno, a možete se prijaviti putem poveznice.