Amazon je počeo testirati novi sustav ocjenjivanja zvjezdicama u određenim regijama koji, kako se na prvu čini, otežava procjenu provjere sviđa li se neki proizvod ranijim kupcima ili ne
Sudeći prema informacijama koje su osvanule na internetu, Amazon testira eksperimentalni sustav na mobilnoj aplikaciji tvrtke u Indiji te njemačkoj i globalnoj web stranici kompanije kada im se pristupa iz Njemačke. Izgleda da test zamjenjuje uobičajenu prosječnu ocjenu web stranice koja se obično prikazuje kroz sliku s pet zvjezdica. Umjesto te ilustracije, kupci vide žutu zvjezdicu pored slike proizvoda s postotkom ocjena od pet zvjezdica koje je dobio određeni proizvod.
Uvede li Amazon ovakav sustav prikaza ocjena, potencijalnim kupcima ne bi bilo na prvu jasno je li prosječna ocjena proizvoda pet ili 3,5, jer je u oba slučaja predstavljen jednom žutom zvjezdicom. Također nije odmah vidljivo koliko je određeni proizvod dobio recenzija, jer novi sustav prikazuje samo postotak ocjena od pet zvjezdica.
Ipak, Amazon nije u potpunosti uklonio raščlambu ocjena i detalje. Potencijalni kupci koji gledaju broj recenzija koje je proizvod dobio, a ne samo njegovu prosječnu ocjenu, mogu kliknuti kako bi vidjeli analizu njegovih ocjena na stranici proizvoda. To nije idealno i moglo bi značiti dulje vrijeme za odabir proizvoda za kupnju nego što bi to trebalo, ali barem postoji opcija. Glasnogovornik Amazona nije potvrdio eksperimentalnu značajku i jednostavno je za The Verge izjavio: ‘Uvijek radimo na inovacijama u korist kupaca kako bismo im pružili najbolje moguće iskustvo kupnje.'