Novo korisničko sučelje trebalo bi olakšati navigaciju, a nudi i knjige te filmove
Novi Android Market dizajniran je, kažu u Googleu, tako da bolje prikazuje top aplikacije i igre, posjetiteljima ponudi poboljšano korisničko sučelje i omogući brži put do downloada ili kupovine proizvoda.
Tako se, primjerice, naziv i cijena aplikacije koju ste odabrali pomiču na vrh zaslona. Uz aplikacije i igre, moći ćete prelistavati i kataloge filmova i knjiga, dostupnih za kupnju na Marketu, piše Wired
Za pregled pojedinih popisa u bilo kojoj kategoriji bit će dovoljno potegnuti prstom po zaslonu lijevo ili desno.
Google je dodao i više informacija o svakoj aplikaciji, kao i malu ikonu koja vodi na video o nekom proizvodu, ako je takav sadržaj dostupan.
Novi dizajn omogućuje i kupovinu aplikacija putem dva klika mišem, što bi trebalo ukloniti prepreke bržoj i lakšoj kupovini.
Korisnici i developeri već su dugo bili nezadovoljni funkcioniranjem Marketa. Bilo im je teško pronaći ono što žele među više od 200 tisuća ponuđenih aplikacija.
Za razliku od Googlea, Apple u AppStoreu već odavno ističe popularne i promovira aplikacije koje smatra zanimljivim.
S ovim promjenama tvrtka iz Mountaiun Viewa pokušava bar načeti primat koji kompanija Stevea Jobsa trenutno drži, nastojeći potaći developere na izradu aplikacija u Androidu, umjesto u iOS okruženju.
Tržište za koje se bore raste velikom brzinom. Prema podacima analitičke kuće Nielsen, 55 posto svih mobilnih uređaja u Sjedinjenim Državama kupljenih tijekom zadnja tri mjeseca bili su pametni telefoni.
Android je trenutno najkorištenija platforma u SAD-u, s tržišnim udjelom od 38 posto, po podacima tvrtke ComScore. Apple je izgurao RIM s drugog mjesta. Drži 26,6 posto tržišta, a RIM 24,7 posto.
Nova početna stranica bit će dostupna za verziju 2.2 (Froyo) i više tijekom idućih nekoliko tjedana.
Kako izgleda novi Android Market? Pogledajte: