'Vjerujemo da istinska inovacija mora uzeti sve u obzir', stoji na stranici Apple.com, u sklopu nove kampanje kompanije u kojoj otkrivaju napredak u realizaciji svog cilja da svijet učine boljim mjestom nego što je to sada. To je posebno vezano uz ekologiju i korištenje obnovljivih izvora energije, a dok kompanija nije potpuno zadovoljna brojevima, navode kako čine sve što je moguće kako bi se cilj i ostvario
U 2014. su tako u Appleu ostvarili cilj da sve njihove operacije u SAD-u pogone obnovljivi izvori energije (globalno je riječ o 87 posto), a napravili su i značajne investicije, poput izgradnje dvaju solarnih elektrana u Kini, koje će električnom energijom snabdijevati kompanijine urede i trgovine.
Proteklih sedam godina, kompanija je snizila emisiju stakleničkih plinova u proizvodnji svojih proizvoda za 61 posto, dok su programi za recikliranje ponuđeni u 99 posto zemalja u kojima kompanija iz Cupertina radi.
Još jedan od značajnih koraka kompanije iz Cupertina je svakako i partnerstvo s Conservation Fundom, u sklopu kojeg će na tisuće hektara šumske površine biti posebno zaštićeno i korišteno kao obnovljivi izvor za izradu ambalaže Appleovih proizvoda: