Tvrtka je za zadnji ovogodišnjih kvartal od azijskih dobavljača zatražila 25 posto manje iPoda. Ne zna se točno zašto
Nekoliko velikih proizvođača, piše Bloomberg navodeći kao izvor bankarskog diva J.P. Morgana, naznačilo je da su narudžbe popularnog tableta drastično smanjene.
Nije objavljeno o kojim je tvrtkama riječ.
Potez je nesvakidašnji zbog više razloga. Morganovi analitičari koji prate proizvodnju elektroničkih komponenti u citiranom izvješću kažu da pad narudžbi tog opsega još nisu vidjeli.
No, Mark Moskowitz, Morganov analitičar koji prati Apple u Sjedinjenim Državama, svejedno ne namjerava promijeniti svoje projekcije, prema kojima bi ta kompanija trebala isporučiti između 10,9 i 12 milijuna iPada tijekom trećeg i četvrtog kvartala.
Business Insider je iznio zanimljivu teoriju, prema kojoj je Apple - koristeći svoju dominantnu tržišnu poziciju - namjerno napumpao narudžbe kako konkurencija ne bi mogla doći do hardvera ključnog za funkcioniranje popularnog tableta.
Također, nagađa se kako bi mogla biti riječ o dijelu procesa tranzicije od iPada 2 prema iPadu 3. No, ta se mogućnost smatra manje vjerojatnom.