Kreativni direktor Arkane Studiosa Harvey Smith u nedavnom je razgovoru s ekipom iz VG247 otkrio detalje dizajna nadolazećeg FPS-a Dishonored 2
Prema njemu, igra će imati puno više sadržaja nego klasični naslovi sličnog tipa. Konkretno, priča će biti linearna, no poanta je da će igrači u ključnom trenu imati izbor - žele li nastaviti igrati s jednim likom ili će izabrati drugog.
Emily ćemo moći igrati od samog početka igre, dok ćemo u presudnom trenu dobiti priliku preuzeti kontrolu nad Corvom. Veliku ulogu u drugom Dishonoredu igrat će i misteriozni Outsider, čije moći možemo doslovno odbiti (i time si prohod prilično otežati).
Izbor likova, doduše, nije ključni razlog zbog kojeg ćemo Dishonored 2 htjeti zaigrati dvaput. Smith je istaknuo da za potpuno shvaćanje svijeta treba saslušati što više razgovora, pročitati sve knjige i pristupiti različitim područjima igre - što je nemoguće stopostotno pokriti u jednom prohodu.
Također, nakon što jednom završite igru, neki razgovori koje čujete i neke informacije koje sakupite imat će sasvim drukčije značenje. U prijevodu - skopčat ćete što su autori igre htjeli reći.
Kako će to izgledati u praksi? Hoćemo li imati snage i motivacije da kroz Dishonored 2 prođemo dvaput? Saznat ćemo 11. studenog, kad igra konačno stigne na PlayStation 4, Windowse i Xbox One.