Research in Motion objavio je kako je riješio tehničke probleme kojima je posljednjih dana kidao živce milijunima korisnika na pet kontinenata
Do potpunog povratka u normalu moglo bi proći još nekoliko dana, piše New York Times.
Nagomilana hrpa poruka još stvara zastoje u nekim dijelovima svijeta.
RIM-ov osnivač i direktor Mike Lazaridis osobno se ispričao korisnicima. 'Želim se ispričati svim vlasnicima BlackBerryja koje smo iznevjerili. Nismo brzo riješili problem i to je bilo frustrirajuće', rekao je.
Sustav se raspao nakon što je otkazao ključan dio hardvera u zatvorenim mrežama kojima RIM upravlja.
Uslijedilo je otkazivanje sustava za back up te najdulji i najopsežniji prekid u isporuci usluga vezanih za BlackBerry u zadnjih 12 godina, otkad se pojavio na tržištu.
Isprika je poslana korisnicima, ali u RIM-u zasad odbijaju razgovarati o naknadi štete korisnicima. Kažu da su previše zauzeti popravljanjem kvara.
Da je kvar trenutačno jedini RIM-ov problem, to bi bilo dovoljno loše samo po sebi. Ali nije. Apple, Google, Microsoft i druge kompanije već neko vrijeme nagrizaju njegov tržišni udio.
Od 2008. do prve polovice ove godine pao je sa 48 na samo 12 posto, prema podacima analitičke tvrtke IDC.
Novi Appleov iPhone, kao i horda novih Androida koji će se pojaviti do Božića, teško da će poboljšati situaciju.
Ostaje za vidjeti hoće li sadašnji problemi potaći vlasnike BlackBerryja na promjenu uređaja. Mogli bi - mogućnost stalnog bežičnog pristupa podacima mnogima je postao ključno važan dio poslovanja i svakodnevnog života.
Pogledajte ispriku Mikea Lazaridisa: